برای شرکت در اردوی اسپانیا؛

اسامی تیم ملی فوتبال اعلام شد

از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی 25 بازیکن برای شرکت در اردوی تدارکاتی اسپانیا که از 20 تا 30 تیرماه در کمپ اختصاصی و مجهز «ماربلا» برپا می شود، اعلام شد. با توجه به تداخل زمانی برپایی اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در اسپانیا با زمان آماده سازی تیم های اروپایی بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های این کشورها به این اردو دعوت نشده اند.
کد خبر: ۱۸۶۳۱۶

به گزارش خبرگزاری مهر، در فهرست جدید تیم ملی فوتبال کشورمان از 5 چهره جدید به نام های حسین کاظمی، کیانوش رحمتی، بهمن طهماسبی، محمد پروین و محمد نوری برای حضور در جمع ملی پوشان دعوت به عمل آمده است.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال به این شرح است: مهدی رحمتی، ابراهیم میرزاپور، رحمان احمدی، مهدی واعظی، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، مجتبی شیری، محسن بنگر، محمد نصرتی، حسین کعبی، مجید غلام نژاد، ستار زارع، فریدون زندی، ابراهیم صادقی، مجتبی جباری، محمد رضا خلعتبری، احساس حاج صفی، میلاد میداودی، غلامرضا رضایی، محسن خلیلی، حسین کاظمی، کیانوش رحمتی، محمد پروین، بهمن طهماسبی و محمد نوری.

تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه از طریق پاریس عازم شهر «ماربلا» اسپانیا خواهد شد تا اردوی 10 روزه خود را در این شهر برپا کند.

کمپ تمرینی «ماربلا» که در سطح دریا واقع شده از تجهیزات مدرن بدنسازی و امکانات فیزیوتراپی و تمرینی برخوردار است که اغلب تیم های مطرح اروپایی نظیر آرسنال ، چلسی ، فیورنتینا ، بایرن مونیخ ، زسکا مسکو و... اردوهای سالیانه و پیش از آغاز فصل خود را در این محل برپا می کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در طول این اردوی 10 روزه در شهر «ماربلا» اسپانیا سه دیدار تدارکاتی مقابل تیم های باشگاهی اسپانیا برگزار خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها