فال‌

کد خبر: ۱۶۲۹۹۲

 متولدین فروردین: زیاد در خودتان و افکاری که فایده زیادی به حالتان ندارد غرق نشوید. به آینده فکر کنید و ببینید با اصلاح چه خصوصیتی می‌توانید از تکرار اشتباه در تصمیم‌گیری‌هایتان جلوگیری کنید.

متولدین اردیبهشت: در انتخاب همسر با چشم باز و دقت بیشتری عمل کنید. از تنبلی و روحیه سرد و بی‌اعتنا که گهگاه دامنگیرتان می‌شود دست بکشید. بسیاری از موقعیت‌هایی را که می‌تواند شما را از این رو به آن رو کند به همین سبب از دست می دهید.

 متولدین خرداد: سعی نکنید نزد دوستان یا در مهمانی‌ها با حرافی‌های بی‌حاصل خود را طوری نشان دهید که در هر موضوعی اطلاعات و معلوماتی فراوان دارید. از این کار به چه نتیجه‌ای می‌رسید؟ به هر حال بعد از یکی دوبار دستتان برای مخاطب رو می‌شود و او فقط در برابر شما سرش را به علامت تأیید تکان می‌دهد، اما در حقیقت پی به اطلاعات اندکتان خواهد برد.

متولدین تیر: تعصبات کور خود را درباره هر چیز کوچک و بی‌اهمیتی که در زندگیتان خللی هم وارد نمی‌کند مهار کنید. ظاهرا از ایده‌های بزرگ، غذاهای خوشمزه، مسافرت و تغییر گهگاه روحیه بسیار خوشتان می‌آید 

متولدین مرداد: چرا طوری رفتار کرده‌اید که حتی همسر یا دوستانتان هم نمی‌توانند عیوبتان را بر زبان آورند؟ مساله‌ای که باعث ناراحتیتان شده یا طی همین هفته پیش خواهد آمد فقط به سبب رفتار و عملکرد خودتان است. بیشتر مراقب اعمال یا گفتارتان باشید. 

متولدین شهریور: گمان نکنید در هر کاری تخصص و اطلاع دارید. این عیب بزرگی است که خود را بی‌عیب می‌دانید اما برای دیدن عیب دیگران چندین چشم دیگر قرض می‌کنید و بی‌محابا از آنها انتقاد می‌کنید. در مجامع عمومی کمی هم مبادی آداب باشید.

متولدین مهر: دست و دلباز باشید اما نه آنقدر که آینده خود را به خطر بیندازید. ولخرجی بی‌حساب و کتاب و بدون در نظر داشتن مسائل مهمتری که در پیش دارید شما را به دردسر می‌اندازد. 

متولدین آبان: از نگاه‌های غرورآمیز به پیرامون خود حذر کنید. همان‌طور که نمی‌خواهید کسی از اسرار درونیتان سر در آورد، رازدار اسرار دیگران باشید.

متولدین آذر: هر چند گهگاه اهل شوخی و مزاح هستید اما گاهی نیز سردمزاجی را پیشه می‌کنید که دیگران را در شناخت شما سردرگم می‌کند. کارهایتان را با دقت و تفکر بیشتری درباره جزییات آن انجام دهید.

متولدین دی:
به عنوان همسر در مقابل متولدان این ماه ایستادگی نکنید مگر آن‌که از راهی درست و منطقی وارد شوید زیرا متولدان این ماه گاهی بسیار احساساتی می‌شوند و هنگام عصبانیت اصلاً احساساتشان را کنترل نمی‌کنند‌.

متولدین بهمن:
با اعتماد منطقی بیشتری با نزدیکانتان رفتار کنید. اراده و اتکا به نفستان را تقویت کنید و زیاد از حد به پول و مادیات نیندیشید. با نظم و اراده و اعتماد به نفس بیشتر به کارهایتان بپردازید و به امور روزمره‌تان سر و سامان دهید

متولدین اسفند:
از این همه خوشبینی و خیالبافی دست بردارید. در طالعتان نشانی از یک خبر جدید است. منتظر شنیدن آن باشید. مردان متولد این ماه کمی بیشتر به فکر خانواده خود باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها