هیچ شرکتی حق حفاری تا ۱۵ مهر ندارد

یزد- شهردار یزد گفت: آسفالت معابر منتهی به مدارس توسط مناطق پنجگانه شهرداری در قالب "ستاد مهر" در حال مرمت است.
کد خبر: ۱۴۷۲۹۰۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، ابوالقاسم محی الدینی با بیان این که یکی از زمان های بسیار مهمی که شهرداری در قالب تشکیل "ستاد مهر"، برنامه ریزی مفصلی برای آن دارد، روزهای نزدیک به بازگشایی مدارس می باشد، اظهارداشت: آسفالت معابر منتهی به مدارس توسط مناطق پنجگانه شهرداری در قالب "ستاد مهر" در حال مرمت است.

شهردار یزد گفت: در سطح شهر یزد دستگاه های خدمات رسان مختلفی مانند آب و فاضلاب، مخابرات، برق، شرکت گاز و حتی برخی سازمان های شهرداری مانند سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و همچنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری وجود دارند که خدمات متنوعی را در حوزه های مختلفی ارائه می کنند و این دستگاه ها دارای شبکه هایی در سطح شهر هستند و حفاری هایی را برای جابجایی، اصلاح و یا ایجاد شبکه های جدید در طول سال انجام می دهند.

وی با اشاره به گلایه برخی رانندگان سرویس های مدارس و همچنین خانواده ها از خرابی آسفالت مسیرهای منتهی به مدارس افزود: مرمت تمامی این معابر در قالب "ستاد مهر" از حدود ۱۰ روز پبش توسط مناطق پنجگانه شهری آغاز شده و انشاالله تا اول مهر مرمت این مسیرها تقریباً تکمیل خواهد شد.

شهردار یزد از مدارس یا مجموعه های آموزشی که آسفالت معابر منتهی به آن ها احتیاج به مرمت دارد و شاید از چشم شهرداری دور مانده باشد، خواست با مراجعه به مناطق پنجگانه شهرداری درخواست خود را اعلام کنند تا نسبت به مرمت آسفالت اطراف این مدارس اقدام شود.

محی الدینی با تأکید بر اعلام قبلی مبنی بر عدم صدور مجوز حفاری جدید برای شرکت های حفار از ۲۵ شهریور تا ۱۵ مهر تصریح کرد: تا اول مهر تمام حفاری هایی که انجام شده باید مرمت شود که این کار به سرعت در حال انجام است و امیدواریم تا زمان شروع مدارس، معبری در سطح شهر یزد وجود نداشته باشد که محل ترددهای اصلی مردم باشد و کار مرمت حفاری ها انجام نشده باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت مساله شبکه آب و فاضلاب شهری و اهمیت تسریع در تکمیل آن، مجوز حفاری به خط های انتقالی در حاشیه شهر که ایجاد ترافیک نمی کند و در مسیر مدارس نبوده را داده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها