شهردار یزد:

بلوار ایرج افشار تا دهه فجر به بهره برداری می رسد

یزد- شهردار یزد با بیان این که این فاز پروژه احداث بلوار دکتر ایرج افشار از حدود چهار ماه پیش شروع شده است، اظهار امیدواری کرد: انشاالله بتوانیم این پروژه را تا ۷ ماه آینده به مرحله نهایی برسانیم و تا دهه فجر سال جاری افتتاح کنیم.
کد خبر: ۱۴۶۸۳۵۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، ابوالقاسم محی الدینی طول بلوار ایرج افشار را حدود ۲/۲ کیلومتر عنوان کرد و گفت: این بلوار که ادامه رینگ دوم شهری است از میدان ایثار شروع و به بلوار شهدای گمنام متصل می شود.

وی افزود: در ادامه این بلوار، بلوار تازه احداث شهیدان پارسائیان قرار دارد و در ادامه به بلوار آیت الله مدرسی متصل می شود و تا بلوار شهید موحدین ادامه پیدا می کند.

شهردار یزد با بیان این که همکاران پرتلاش ما در شهرداری یزد در حال اجرای چند لایه خاکریزی باندهای رفت و برگشت بلوارایرج افشار هستند، اظهار کرد: همزمان با احداث باندها، در حال گودبرداری و احداث یک پل با دهنه ۱۰۰ متر در وسط بلوار هستیم که دو سمت دانشگاه یزد را به هم وصل می کند.

محی الدینی حل معضل ترافیک بخشی از شهر یزد را از مزایای اجرای این طرح خواند و افزود: با بهره برداری از این پروژه، مشکلات بسیاری از ترافیک شهر به خصوص در محدوده چهارراه جانباز، بلوار دانشگاه، چهارراه پژوهش و میدان دانش آموز حل خواهد شد و کمک شایانی به دسترسی سریع تر، آسان تر و بهتر همشهریان عزیزمان به مرکز شهر خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها