پیشنهادهای «جام‌جم» برای آخر هفته با تلویزیون

ستاره‌های دنباله‌دار در مقر سری

پیشنهادهای «جام جم» برای آخر هفته با تلویزیون

بادیگارد تنهاترین سردار در دولت عشق

 تلویزیون برای روزهای پایانی هفته شما بازهم پخش فیلم‌های متنوعی را در نظر دارد.
کد خبر: ۱۴۷۰۸۵۸
نویسنده زینب علیپور طهرانی - گروه رسانه
 
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن دولت عشق، وطن ای‌ وطن، تاج‌محل، بادیگارد، در مسیر باران، هیام، تروا، سیانور، تاوان، خیلی دور خیلی نزدیک، مادر، آدم‌کش، انجمن برف، لویی و لوکا در ماموریتی به ماه، خرس قطبی کوچولو ۲، سرزمین تاریک ۲: بازگشت، هدف پارالاکس، دولت عشق، جاده آرلینگتون، تعقیب سایه‌ها، دادگاه، درهم و برهم، دعوت به یک قتل، مردی بالاتر از همه، آیاپان و کوشیام، کرگدنی به‌نام ریکی، دوچ، کاپیتان نوا، نبرد خرگوشی ۲، دستگیری یک قاتل، تنهاترین سردار، سنجاقک و توگو که امروز و فردا ۸ و ۹ شهریورماه از شبکه‌های سیما روی آنتن شبکه‌های مختلف می‌روند.
 
از دولت عشق
فیلم تلویزیونی «دولت عشق» به کارگردانی حمید بهمنی، امشب ۸ شهریورماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ چون این فیلم به زندگی محمدعلی رجایی ازدوران کودکی تا زمان شهادت می‌پردازد ومی‌تواند برای علاقه‌مندان به تاریخ جالب و دیدنی باشد.سیدجواد هاشمی، احمد میررفیعی، امیر گرجی، حبیب‌ا... حداد و حمید اصغری‌تتماج در فیلم تلویزیونی دولت عشق بازی کرده‌اند.
 
هدیه‌ای برای سفر
فیلم تلویزیونی «تاج‌محل» به کارگردانی دانش اقباشاوی، امروز ساعت ‌‌۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ حسین مرادی، کارگر ۶۰ساله‌ آبادانی، بارها مجبور بوده تعدادی از همکارانش در شرکت کشتی‌سازی را بنا بر خواست کارفرما اخراج کند. ولی این‌بار تصمیم گرفته که با قرعه‌کشی، بختی برای برخی از کارگرها قائل شود. در این میان یکی از کارگرها به اخراج خود اعتراض می‌کند و با حسین گلاویز می‌شود. چند روز بعد که نوه‌ پسری حسین به دنیا می‌آید، فرزندان حسین دو بلیت سفر به هند به او و مادرشان هدیه می‌دهند ... .عبدالجبار اقباشاوی، شهلا پرویز وادی، تیما امیری، ابوذر کهن‌زاده، پریوش نظریه و جهانگیر میرشکاری در فیلم تلویزیونی تاج‌محل بازی کرده‌اند.
   
ازدواج در میانه جنگ
فیلم سینمایی «هیام» به کارگردانی محمد درمنش، شنبه ۱۰ شهریورماه ساعت ۱:۵۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ چون فضا و داستان فیلم به گونه‌ای است که می‌تواند برای مخاطب جالب باشد. حسان متولد حیفا، دانشجوی ممتاز مهندسی و تبعه انگلستان برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش هیام، از انگلستان عازم اردوگاه جنین در فلسطین اشغالی می‌شود. او قصد دارد پس از مراسم ازدواج با همسرش برای ادامه تحصیل به انگلستان برگردد. جشن عروسی آن دو در یک محفل کوچک اما گرم برگزار می‌شود. حمله گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین به زوج جوان اجازه نمی‌دهد این دو، رنگ آرامش را ببینند. آنها که عازم انگلستان هستند در ایست‌بازرسی نظامیان صهیونیست از یکدیگر جدا می‌شوند. حسان به نوع برخورد مأموران با آنها اعتراض می‌کند، اما نتیجه اعتراضش بازداشت است. حسان بعد از رهایی از بازداشتگاه، در درگیری انقلابیون فلسطینی و اسرائیلیان زخمی می‌شود، اما به‌هرترتیب خود را به هیام می‌رساند و از او می‌خواهد تا از منطقه بگریزند، اما هیام، تقاضای همسرش را نمی‌پذیرد.
 
قصه یک بادیگارد
فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، فردا ۹ شهریورماه ساعت ۱:۵۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم درباره‌ بادیگاردی است به‌نام حیدر که وظیفه‌ حفاظت از مسئولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. چنین فیلمی می‌تواند برای علاقه‌مندان به آثار اکشن و امنیتی جالب باشد.در این فیلم سینمایی پرویز پرستویی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان ایفای نقش کرده‌اند.
 
سیانور یا زندگی؟
فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، امروز ۸ ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ داستان سیانور در دهه ۱۳۵۰ می‌گذرد. امیر و هما عضو سازمان مجاهدین خلق پیش از انقلاب اسلامی پس از مدتی یکدیگر را می‌یابند، درحالی‌که یک انتخاب بیشتر ندارند: ادامه همکاری با این سازمان و درنهایت بلعیدن سیانور. چنین آثاری که بخشی از وقایع تاریخ را به تصویر می‌کشند همواره برای مخاطب دیدنی و جذاب است.مهدی هاشمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی و پدرام شریفی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
گرفتار توفان شن
فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» به کارگردانی رضا میرکریمی، فردا ساعت ۸:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم جزو فیلم‌های معناگراست که فضای متفاوتی دارد. دکتر عالم، جراح برجسته مغز و اعصاب است و اعتقادی به خدا ندارد. وی به‌صورت اتفاقی متوجه می‌شود پسرش تومور مغزی دارد. او می‌خواهد پسر خود را ببیند، ولی پسرش با همکلاسی‌هایش برای دیدن ستاره‌ها به کویر رفته‌اند. او نیز به دنبال پسرش رفته و درتوفان شن کویر گیر می‌افتد ... .مسعود رایگان، افشین هاشمی، محمدرضا نجفی و الهام حمیدی در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.
 
سقوط یک پرواز
فیلم سینمایی جدید «انجمن برف» به کارگردانی ج.ا. بایونا، فردا ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ چون فیلمی پر از هیجان است و می‌تواند برای طرفداران به این ژانر جذاب باشد. در سال ۱۹۷۲ اعضای تیم راگبی دانشگاهی در اروگوئه به همراه همراهان و بعضا خانواده‌های خود با پرواز ۵۷۱ راهی سانتیاگو، پایتخت شیلی شدند. پروازی که باید از رشته‌کوه‌های آند عبور می‌کرد. این پرواز اما در وسط رشته کوه آند، در منتهی‌الیه غرب آرژانتین به کوهی برخورد و سقوط کرد. از ۴۵ مسافر هواپیما ۲۹ نفر زنده ماندند. 
 
آدم‌کش اجیرشده
فیلم سینمایی جدید «آدم‌کش» به کارگردانی دیوید فینچر، امشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ آدم‌کش اجیر‌شده قصه که قهرمان فیلم است را در آپارتمانی در پاریس، مشرف به اتاقی در هتل می‌بینیم. قاتلی آرام و بی‌حرف و دقیق که روزهاست منتظر هدف خود در هتل است. با سررسیدن هدف او آماده شلیک می‌شود اما شلیک به اشتباه به زنی که هدف با خود به اتاق آورده برخورد می‌کند. آدم‌کش به‌سرعت پاریس را به مقصد خانه در دومینیکن ترک می‌کند و رد خود را با مهارت می‌پوشاند. هنگام بازگشت به خانه آدم‌کش متوجه به‌هم‌ریختگی خانه‌ و رد خون در آنجا می‌شود. به همسر او در خانه‌اش حمله شده است و او در بیمارستان بستری است. گویا به‌دلیل عدم‌موفقیت آدم‌کش در پروژه پاریس کارفرماها برای پاک‌کردن رد همه چیز سراغ او و خانواده‌اش آمد‌ه‌اند. آدم‌کش تصمیم به انتقام می‌گیرد. ابتدا در همان دومینیکن سراغ راننده تاکسی‌ای می‌رود که حمله‌کنندگان را به خانه او رسانده بود و پس از به‌دست‌آوردن اطلاعات راننده تاکسی را می‌کشد و با اطلاعاتی که به‌دست‌آمده سراغ کارگزارش در نیواورلئان می‌رود که وکیلی است که سال‌ها برای او کار جور می‌کند و رابط کارفرمایان و اوست. در آنجا او وکیل را هم می‌کشد ... .
 
در حسرت دیدار فرزند
فیلم سینمایی جدید «سرزمین تاریک ۲: بازگشت» به کارگردانی فنار احمد، فردا ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم یک اثر خانوادگی و اجتماعی است و قصه مردی به‌نام سید را روایت می‌کند که در زندان به‌سر می‌برد و همسرش از او جدا شده. او یک فرزند دارد که دیدن او برایش بسیار اهمیت دارد، ولی به دلیل در زندان بودن از دیدنش محروم است. همسر سابقش هم ازدواج کرده است و نمی‌گذارد که سید با پسرش صحبت کند.
 
حل معما در جزیره
فیلم سینمایی جدید «دعوت به یک قتل» به کارگردانی استیون شیمک، امشب ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ چون این فیلم با بازی میشا بارتون، کریس براونینگ، بیانکا ای سانتوس و گیلز متی، درباره میراندا گرین، زن جوانی است که سال‌هاست به کتاب‌های کارآگاهی علاقه دارد. او توسط یک فرد ناشناس به یک جزیره دعوت می‌شود. در آنجا نه‌تنها با ذکاوتش یک پرونده قتل را حل می‌کند بلکه می‌فهمد که دعوت از طرف پدرش بوده است.
 
تنهاترین سردار
فیلم سینمایی «تنهاترین سردار» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، فردا ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ چون این فیلم از یک سریال برداشت شده که درباره امام‌علی(ع) است. حضرت به شهادت رسیده‌اند و مردم کوفه با امام‌حسن(ع) فرزند ارشد ایشان بیعت می‌کنند. امام همانند پدرش قصد حمله به شامیان را دارد ولی مشکلات و عهدشکنی کوفیان تمامی ندارد ... .ابوالفضل پورعرب، سیروس ابراهیم‌زاده، اکبر زنجانپور، مهدی فخیم‌زاده، زنده‌یاد داوود رشیدی و حسین گیل در فیلم تلویزیونی تنهاترین سردار هنرنمایی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها