‌پیشنهادهای «جام‌جم» برای آخر هفته با تلویزیون

ورود پدر و سرباز به دانکرک

پیشنهاد «جام‌جم» برای آخر هفته با تلویزیون

تاوان جورج دبلیو بوش در خانه شعبده‌باز

این آخر هفته هم تلویزیون آثار سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن را راهی آنتن می‌کند. اسامی این فیلم‌ها که امروز و فردا (پنج‌شنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ خرداد) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود:
کد خبر: ۱۴۵۹۰۱۳
نویسنده نوشین مجلسی - گروه رسانه
 
«پیمانکار»، «امپراطور»، «منطقه سبز»، «خشت بهشت»، «سرزمین آواره‌ها»، «اسکیمر»، «تاوان»، «مرکز تنش»، «رنگ خدا»، «اسنودن»، «ببخشید در خدمت نبودیم»، «برهوت»، «بری زنبوری»، «خرس بزرگ»، «هدف»، «جاگرنات»، «تندیس موفقیت، ریاضی پشت سرشه»، «جشن تولد»، «لایه‌های پنهان»، «وضعیت بازی»، «بهارات»، «مزاحم»، «مرز سایه روشن»، «دبلیو»، «فرمانروا»، «امین و اکوان»، «خانه شعبده‌باز»، «نابغه متقلب»، «تنهای تنهای تنها»، «بهاران»، «گذرگاه»، «ستاره باران»، «سه ماهی» و «جک ریچر: هرگز بازنگری»است. ما از میان‌شان پیشنهادهایی برای شما داریم. 
 
پیمانکار در شبکه یک
فیلم سینمایی «پیمانکار» به کارگردانی طارق صالح امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ احتمالا تماشای این قصه هیجان‌‌انگیز با حضور چهره‌ها برای مخاطبان جالب خواهد بود. در خلاصه داستان فیلم با بازی کریس پاین، جیلیان جیکوبز و بن فاستر آمده است: جیمز هارپر، استوار دوم نیروی هوایی ایالات متحده بعد از آسیب دیدن زانو و ریه‌هایش ترخیص شده است. او بعد از گذراندن دوره توانبخشی و تمرین‌های فراوان مجددا منتظر پاسخ برای اعزام مجدد است. هارپر که خود در بخش پزشکی فعالیت داشته است، با کمک دارو برای جلوگیری از بروز آسیب‌هایش خود را سرپا نگه می‌دارد. او برای گذراندن زندگی و هزینه‌های فرزند و همسرش نیاز دارد تا دوباره به ماموریت اعزام شود‌ اما مافوق‌ها و فرماندهان یگان جدید او علاوه بر ناتوان دانستن او در انجام ماموریت در ارتفاع یا آب (به دلیل آسیب ریه‌اش)، مصرف دارو را در خون او تشخیص داده و از مزایای بیمه و بازنشستگی نیز محروم می‌کنند. آنان باید دانشمندی به نام سلیم را ردیابی کنند. او در حال تولید سلاح بیولوژیکی از طریق ویروس‌ها است که... .

«خشت بهشت» در شبکه ۲
فیلم سینمایی «خشت بهشت» به کارگردانی مجید اسماعیلی فردا ساعت ۷ و ۲۵ دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ در آستانه ۱۴ و ۱۵ خرداد هستیم و به این مناسبت تماشای این فیلم با بازی حمید ابراهیمی، سیروس همتی، حسین فرخی‌زاده و نصرت شاه‌نظری پیشنهاد می‌شود. داستان فیلم درباره ابراهیم، نوجوانی است که به همراه برادرش در کوره آجرپزی کار می‌کند. او قصد دارد با پولی که به زحمت به دست آورده برای خود و برادرش خانه‌ای بسازد‌ اما با خبر فوت حضرت امام تصمیمش عوض می‌شود. او تصمیم می‌گیرد آجرهایی را آماده کند و به بهشت زهرا برده تا بر بالای مزار امام‌(ره) سایه‌بانی بسازد. مشغول این کار می‌شود و در روزی که حضرت امام را به بهشت زهرا می‌برند او نیز عازم می‌شود. اما متوجه می‌شود که نمی‌تواند این کار را انجام دهد. ابراهیم که از بی‌ثمر بودن تلاشش ناراحت است، در راه برگشت با دیدن منزل بی بی که هم اکنون سقف و دیوار آن رو به نابودی است، تصمیمی دیگر می‌گیرد و ... .

پرداخت «تاوان» در شبکه ۳
فیلم سینمایی «تاوان» به کارگردانی تراویس توت امروز ساعت ۱۵ و۲۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم از آثار جدیدی است که روی آنتن می‌رود. در این فیلم با بازی عبدالراگمن آدامز، آندره جاکوبز و بیر آدریانس خواهیم دید: تیو آبرامز، معاون اداره آتش‌نشانی کیپ تاون است. او که در یک عملیات اطفای حریق، دو نفر از همکارانش را از دست داده، دچار اختلال پس از حادثه شده و به اجبار به مرخصی ۵ ماهه آمده است. جلسات روانکاوی خانم دکتر نیز مشکلی را حل نکرده و او همچنان اجازه فعالیت دوباره ندارد. یک تماس مشکوک با همسر تیو (آنجلا) بر وخامت اوضاع می‌افزاید. آنجلا که خبرنگار است توسط فردی به نام سم در جریان یک پروژه فوق سری از سوی وزیر دفاع آفریقای جنوبی (دیوید گوردون) قرار می‌گیرد. گوردون در پروژهای محرمانه، افراد زبده نظامی و امدادی را که دچار اختلال پس از حادثه شده‌اند، با قرص‌هایی مخصوص و همچنین جلسات روانکاوی تحت تأثیر قرار داده و ضمیر ناخودآگاه آنان را به تصرف خود درمی‌آورد تا ... .

اثری از کن لوچ در شبکه ۴
فیلم سینمایی«ببخشید در خدمت نبودیم» به کارگردانی کن لوچ امشب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ آثار کن لوچ معمولا نظر مثبت مخاطبان و منتقدان را به خود جلب می‌کند. در خلاصه داستان فیلم با بازی کرس هیچن، دبی هنیوود، رایس استون و کیتی پراکتر، آمده است: ریک و همسرش دو فرزند نوجوان دارند و بعد از بحران سال ۲۰۰۸ با ناملایمات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند. ریک مشاغل زیادی را شروع کرده ولی همه آنها را بعد از مدتی رها کرده. همسر او یک پرستار در خانه است و برای رفتن به سر کار از اتومبیل خانوده استفاده می‌کند. بعد از مدتی ریک در یک مرکز مرسولات پستی به عنوان مامور تحویل بسته‌ها، شروع به کار می‌کند. او باید هزار پوند بابت پیش پرداخت ونی که با آن کار می‌کند بپردازد برای همین همسرش اَبی را تحت فشار می‌گذارد تا ماشین خانواده را فروخته و پول را به او بدهد. اوضاع برای ریک و ابی وقتی بدتر می‌شود که پسر نوجوان آنها سب بعضی اوقات از حاضر شدن در مدرسه امتناع کرده و با نقاشی‌ روی دیوارهای شهر آنها را دچار مشکل می‌کند. رفته رفته ریک با پسرش به مشکل بر‌می‌خورد و مشاجراتی بین آنها در‌می‌گیرد. و ... .

«دبیلو» از شبکه تهران
فیلم سینمایی «دبلیو» به کارگردانی الیور استون فردا ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ تماشای این فیلم به علاقه‌مندان فیلم‌های بیوگرافی پیشنهاد می‌کنیم. این فیلم با بازی جاش بلورین و اسکات گلن، روایتی است از زندگی جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور کشور آمریکا، ماجراهای پر فراز و نشیب زندگی او را در سال ۱۹۶۷، رفتارهای عجیب او در دوران دانشگاه، خدمت در ارتش، دوران فرمانداری او و ... .

«خانه شعبده‌باز» در شبکه کودک
فیلم سینمایی «خانه شعبده‌باز» به کارگردانی جرمی دیگارسون و بن استاسن فردا ساعت ۱۴:۰۰ از شبکه کودک پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ دوستداران پویانمایی احتمالا از دیدن این اثر خوش‌ریتم لذت خواهند برد. در این انیمیشن خواهیم دید: دوست صمیمی مگی خرگوشی است به نام جک، که گربه را تهدید می‌کند تا از آن خانه برود. آقای لارنس صاحب خانه با اسباب‌بازی‌ها و جک و مگی، نمایش‌های جادویی برای بچه‌های بیمارستان اجرا می‌کند. او گربه را پیدا کرده و برایش نام تاندر را انتخاب می‌کند. دنیل برادرزاده آقای لارنس، قصد فروش خانه را دارد، اما لارنس مخالفت می‌کند. طی حادثه‌ای، آقای لارنس راهی بیمارستان می‌شود  و ... .
 
«سه ماهی» به سلامت 
فیلم سینمایی «سه ماهی» به کارگردانی حمیدرضا قربانی فردا ساعت ۱۱:۰۰ از شبکه سلامت پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم سینمایی با زیرنویس برای ناشنوایان مناسب‌سازی شده است. این فیلم داستان زنی به نام الهام است که مبتلا به عارضه مغزی است و او در پذیرش یا عدم پذیرش عمل جراحی مردد است تا این که ... . 
هانیه توسلی، علیرضا کمالی، بابک کریمی، بهرام شاه‌محمدلو،امید روحانی ورویا افشاردر فیلم سینمایی ‌سه ماهی‌ هنرنمایی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها