فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد؛

حضور ۲۵ تولیدکننده در نمایشگاه فردخت

فرمانده سپاه کربلا از اجرا و برپایی نمایشگاه فردخت با حضور ۲۵ تولیدکننده صنایع دستی، غذایی و پوشاک اسلامی در ساری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۴۱۱۹

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سردار سیاوش مسلمی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در بازدید از نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در ساری گفت: به مناسبت ایام شهادت و حزن و اندوه آل الله نمایشگاهی از محصولات و تولیدات صنایع دستی و پوشاک ایرانی اسلامی را که حاصل زحمات زنان بسیار خوب و ولایت مدار استان مازندران است در مجموعه مصلی ساری افتتاح شد.

وی ادامه داد: در این مجموعه از نمایشگاه که تحت عنوان فردخت نامیده می‌شود، حدود ۲۵ تولیدکننده صنایع دستی و غذایی و پوشاک ایرانی اسلامی حضور دارند و این رویداد در سراسر کشور در حال انجام است.

سردار مسلمی با بیان اینکه این نمایشگاه با حمایت بسیج سازندگی و بسیج خواهران در سطح سپاه استان برگزار شده است، افزود: نمایشگاه فردخت که درحال اجرا و ارائه محصولات است، نمایشگاه کوچکی از همه آن چیزی است که در استان مازندران داریم و امیدواریم که در این ایام استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گیرد و پیش مقدمه‌ای باشد برای اینکه ما رویداد بزرگ‌تری را در استان مازندران به صورت مرکزیت و همچنین به صورت کوچک‌تر در شهرستان‌ها راه‌اندازی کنیم.

وی دلایل برگزاری این نمایشگاه را اینگونه برشمرد: از اهم دلایل برگزاری نمایشگاه فردخت کمک به صنایع خانگی است و همچنین برای اینکه بتوان پوشاک اسلامی ایرانی را که شاید به راحتی در بازار یافت نشود، عرضه کرد و بازاری را فراهم کنیم که تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی بتوانند بازار خوبی را برای خودشان مهیا کنند و هم خریداران آنها را بشناسند و یک جریان دوسویه رقم بخورد.

فرمانده سپاه کربلا در پایان گفت: امیدواریم ما بتوانیم با این واسطه‌گری و تسهیل‌گری فضایی را فراهم کنیم که بشود پوشاک ایرانی اسلامی را به راحتی عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد و بازار برای آنهایی که تولید می‌کنند هم مناسب باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها