فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

اجرای برنامه ۲ فصل شیدایی ویژه کنگره ملی شهدا در مازندران

فرمانده سپاه کربلا گفت: برنامه دو فصل شیدایی ویژه کنگره ملی شهدای استان در غرب و مرکز استان اجرا می شود.
کد خبر: ۱۴۵۹۳۱۵

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سردار سیاوش مسلمی در جلسه کمیته دانشگاهیان و اساتید دومین کنگره ملی شهدای سرافراز دیار علویان با بیان اینکه کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران، رویداد بسیار مهمی است و در راستای این رویداد کارهای بزرگی در حال انجام است اظهار کرد: سریال حداقل ۲۰ قسمتی برای شهید تورانی در دست ساخت است و برای فیلم‌های سینمایی ۳۰ درصد لوکیشن‌ها فیلمبرداری شده و ۱۵ بازیگر کشوری در حال بازی هستند، بودجه از ۵۷ تا ۷۰ میلیارد برآورد شده است.

وی افزود: دو فصل شیدایی در غرب (نوشهر در ساحل سیترا) و مرکز استان (ساری در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی) برگزار خواهد شد و رونمایی از بازی با محوریت مقاومت و جبهه مقاومت را خواهیم داشت.

وی از طراحی حدود ۴۵۰ عنوان کتاب خبر داد و اظهار کرد: ۲۵۰ عنوان کتاب تألیف، طراحی و برای چاپ رفته است و تا پایان سال ۴۵۰ عنوان کتاب به چاپ خواهند رسید.

فرمانده سپاه کربلا گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مصلی ساری باحضور برخی ناشران ملی برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات چهارجانبه بین تیم‌های مطرح کشور خبر داد و با اشاره به شروع اجلاسیه ها از اول مهرماه بیان داشت: اجلاسیه های از اول مهرماه آغاز تا به اجلاسیه نهایی که در ۱۲ مهر با سخنرانی سردار سلامی برگزار می‌شود، ختم گردد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: برگزاری اجلاسیه اقشار دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان و نیز ورزشکاران با محوریت پیشکسوتان و قهرمانان نامدار کشتی از جمله برنامه‌های مهم قبل از اجلاسیه نهایی در مهرماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

وی تصریح کرد: اجلاسه فرزندان شهدا و اجلاسیه ورزشکاران ویژه کشتی از ابتکارات استان مازندران در این کنگره می‌باشد.

سردار مسلمی گفت: در حوزه محرومیت زدایی هزار جهیزیه توزیع خواهد شد و هم چنین در قالب اجلاسیه زنان جشن ازدواج بیش هزار زوج جوان نیز برگزار می‌گردد.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: اجلاسیه بین المللی شهدای مقاومت در آمل برگزار خواهد شد.

مدنظراست که سرکشی از خانواده ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید در یک روز در سراسر استان با اهدای تابلو فرش شهید که با نام کنگره مزین شده، انجام گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها