پروژه بگیران انتخاباتی وامدار پول‌های کثیف

یکی از برکات نظام و انقلاب ما این بود که دست کارتل‌ها و شرکت‌های بزرگ را در چینش نامزد‌ها و انتخابشان در عرصه مجلس در دوران قبل از پیروزی انقلاب بست و ما تا مدت‌های مدیدی از این بداخلاقی‌ها در فضای رسانه‌ای نداشتیم.
یکی از برکات نظام و انقلاب ما این بود که دست کارتل‌ها و شرکت‌های بزرگ را در چینش نامزد‌ها و انتخابشان در عرصه مجلس در دوران قبل از پیروزی انقلاب بست و ما تا مدت‌های مدیدی از این بداخلاقی‌ها در فضای رسانه‌ای نداشتیم.
کد خبر: ۱۴۶۰۸۸۶
نویسنده سیدعلی یزدی خواه نماینده تهران
مدتی است که پروژه بگیران و افراد مزدبگیر و قلم بدستان مزدور در فضای مجازی پا به عرصه گذاشتند و درصدد فضاسازی هستند و در پی آنند که جو انتخاباتی را له یا علیه یک نامزد بدست بگیرند و افکار عمومی را هدایت کنند.
 
البته هوشمندی مردم عزیز ایران بالاتر از این دسیسه چینی‌ها است تا این گونه افراد بتوانند نقش تعیین کننده برای هدایت افکار عمومی به سمت خاصی را ایفا کنند و آن را به نتیجه برسانند. 
 
اما با این وصف، امیدواریم که در سایه نظارت مسئولان ذیربط در حوزه فضای مجازی و توجه آحاد مختلف جامعه به نصایح و رهنمود‌های رهبر انقلاب با چنین پدیده‌هایی برخورد قانونی صورت گیرند و این پروژه بگیران در دستیابی به اهدافشان ناکام بمانند.
 
این نکته را هم نباید از نظر دور داشت که توجه نامزد‌های انتخاباتی به رفتار پروژه بگیران هم موضوع مهمی است و چنین ترفند‌هایی به مثابه این ضرب المثل که هیچ گاه خورشید زیر ابر باقی نمی‌ماند بلاخره برملا خواهد شد. وقتی در جریان انتخابات مشخص شود که چنین پروژه‌هایی از سوی برخی از ستاد‌های انتخاباتی صورت می‌گیرد حتما باعث ریزش آرای آن نامزد انتخاباتی خواهد شد؛ بنابراین به همه نامزد‌ها و ستاد‌های انتخاباتی و هواداران آن‌ها توصیه می‌کنیم که در فضای تببلغات انتخابات به هیچ وجه در پی اعمال چنین رفتار‌هایی نباشند و این امکان را فراهم کنند که عرصه رقابت به صورت طبیعی برای شناخت بیشتر نامزد‌ها و همچنین آشنایی مردم با افکار و برنامه‌های کاندیدا‌های ریاست جمهوری مهیا شود.
 
صرفنظر از رفتار‌های نامزد‌ها و هواداران به این نکته هم باید توجه داشت که شکی نیست شبکه‌های مسلط جهانی در حوزه رسانه‌ها برای اینکه احساس می‌کنند که در برخی از نامزد‌ها راه نفوذی وجود داشته باشند و این احتمال را بدهند که سیاست‌های سهل انگارانه‌ای را در ارتباط با استکبار جهانی در مواجه با کشورمان در پیش بگیرند و آن پافشاری بر مواضع اصولی انقلاب و حمایت از مستضعفان جهان که در متن قانون اساسی گنجانده شده است مورد بی توجهی قرار گیرد طبیعی است که تلاش کنند با آنالیز رفتارها، مواضع و عقبه فکری برخی از نامزد‌ها امید دارند که اگر از یک کاندیدا حمایت کنند و اگر او پیروز انتخابات شود امکان دارد در حاکمیت این کشور نفوذ کنند و درباره تقلیل مواضع او نسبت به نظام سلطه اعمال نظر کنند. 
 
ما در عرصه انتخابات چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان شاهد چنین رفتار‌هایی هستیم و این احتمال وجود دارد که نظام سلطه با ترزیق پول‌های کثیف و ساماندهی افراد مساله دار و در کنار آن ارائه طریق‌های حرکت‌های اجتماعی برای مهندسی افکار عمومی پروژه‌هایی را در جامعه پیدا کنند؛ بنابراین با اقدام به موقع دستگاه قضا و نهاد‌های ذیربط امیدواریم که دست این پروژه بگیران هر چه زودتر برای ملت ایران برملا شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها