به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار می شود

مراسم عقد در استودیو رادیو تهران

دومین عروسی خوبان با سه زوج جوان برگزار شد

رادیو صبا در ویژه برنامه عروسی خوبان مراسم ازدواج سه زوج جوان را در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار کرد.
کد خبر: ۱۴۶۰۱۸۹

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو صبا، ویژه برنامه «عروسی خوبان» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور  مدیران شبکه های رادیویی، طاهره کلانکی مشاور امور زنان و خانواده صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین ابوالمعالی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منكر سازمان صدا و سیما و جمعی از خیرین و مخاطبان این شبکه رادیویی راهی انتن شد. 

این ویژه برنامه با رویکرد ازدواج آسان در فضای آزاد ساختمان شهدا در حضور خانواده عروس و داماد، برگزار شد. 

« اجرای موسیقی سنتی زنده با موضوع عشق و زندگی توسط گروه رعنا، هنرمندی خوانندگان، برپاخند با اجرای مصطفی احمدی، نمایش طنز و گفتگو با عروس و دامادهای جوان » از بخشهای مختلف و جذاب این برنامه بود.

در این مراسم هریک از عروس و دامادها درباره شیرینی ها و دغدغه های زندگی مشترک گفتند و احساسشان را  در این روز با مخاطبان به اشتراک گذاشتند. 

زوج های جوانی که دانشجوی پزشکی بودند از  شوق و ذوق شروع زندگی مشترک در دوران دانشجویی گفتند و عروس داماد کاشانی که سال گذشته در اولین ویژه برنامه عروسی خوبان جشن ازدواجشان را گرفتند از زندگی مشترک و خاطره شیرین برگزاری مراسم عروسی در سال گذشته گفتند. 

حجت الاسلام و المسلمین ابوالمعالی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منكر سازمان صدا و سیما در این مراسم  درباره اهمیت ازدواج به موقع با توکل بر خدا توضیح داد و بیان کرد، ترویج ازدواج آسان و ترغیب جوانان را باید از درون سازمان صداو سیما شروع کرد و برای ازدواج همکاران مجرد پیش قدم باشیم. 

بعد از قرائت خطبه عقد زوج جوان های  جوان این مراسم با اهدای هدایایی از طرف، معاونت صدا، مشاور امور زنان و خانواده صدا و سیما، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منكر سازمان صدا و سیما،خیرین حاضر در مراسم، مخاطبان رادیو صبا، شبكه های رادیویی فرهنگ، پیام و آوا وصبا ادامه یافت. 

گفتنی است، ویژه برنامه «عروسی خوبان» به صورت تصویری از سایت رادیو صبا و برنامه كاربردی ایرانصدا پخش شد.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی امیر اکبری و اجرای مهبد قناعت پیشه مریم خادم‌پور در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) حضرت فاطمه زهرا(س) تقدیم شد. 

رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها