پیشتر سامانهای جامع برای شناخت نامزدها و مقایسه آنان فراهم نبود اما با تصویب قانون جدید انتخابات، دست رسانهملی برای در اختیار قرار دادن امکانات خود به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باز شد. هرچند برای انتخابات ریاست جمهوری این امکان وجود داشت که به صورت عادلانه برای هفت نامزد تایید صلاحیت شده، شبکه تلویزیونی اینترنتی ایجاد شود که بسیار مثمرثمر بود ولی در انتخابات مجلس به دلیل تکثر نامزدها، تدارک در فضای مجازی با پیچیدگیهای فنی مواجه بود که نیازمند زیرساخت قوی است.با وجود تمام دشواریها و چالشها، عزم رئیس رسانهملی جزم شد تا در فضای برودکست ۲۰۰شبکه به تعداد حوزههای انتخابی ایجاد کنند. با چنین اقدامی در تلویزیون، فضای مجازی که بستری نو و گسترده است نیز پا به میدان گذاشت تا مکمل و گسترش دهنده این اقدام ملی باشد. در این مسیر باید علاوه بر محتوای پخش شده در ۲۰۰شبکه، مزیتها و ظرفیتهای جدیدی در فضای مجازی ایجاد میشد. با توجه به ظرفیتهای چشمگیر تلوبیون ازجمله ۲۵میلیون نصب فعال اپلیکیشن و همچنین دارا بودن بزرگترین زیرساخت توزیع محتوا، این سکو به کمک معاونت فضای مجازی آمد تا سامانهای کاربرمحور ایجاد کند. این سامانه، نخستین شبکه اجتماعی تخصصی تبلیغات است که برای این دوره از انتخابات مجلس شکل گرفت و در ادامه نیز در فضاهای رقابتی مختلف میتواند مورد بهرهبرداری قرار گیرد. محتوای این شبکه اجتماعی ویدئومحور است و اما بهواسطه پای کار آمدن ایرانصدا، صوت نیز به آن اضافه شد. در این میان لازم بود پایگاهی جامع ایجاد شود تا نامزدهای انتخاباتی بتوانند به همه نیازهای مخاطبان پاسخ دهند، پس به صوت و فیلم، متن هم افزوده شد. به این صورت نامزدها قادرند آخرین اخبار و رزومه خود را با کاربران به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، صفحه مذکور جایی برای به اشتراک گذاشتن لینک سایر شبکههای اجتماعی نامزدها و ارجاع به آنهاست. از شب ۲۲بهمن هر نامزد انتخاباتی به صفحه اختصاصی خود دسترسی دارد و میتواند پروفایلی جامع از خود به اشتراک بگذارد. گفتنی است همواره مقابل اقدامات بزرگ، نقدهایی نیز مطرح میشود که در این خصوص میتوان به شائبههایی در مورد هزینه دریافتی از نامزدها اشاره کرد. بدیهی است با تاسیس ۲۰۰شبکه تلویزیونی، هزینه زیادی به رسانهملی تحمیل شده است، با وجود این و با پیشنهاد سازمان صداوسیما و تصویب ستاد انتخابات کشور، هزینه اندکی از هر نامزد دریافت شد. ضمن اینکه برای اقدامات فضای مجازی ازجمله تلوبیون و ایرانصدا هیچ هزینهای از نامزدها و کاربران دریافت نمیشود و این خدمات کاملا رایگان است.