جزئیات گذشت خانواده مقتول بعد از تصادف مرگبار خانواده قاتل

سرنوشت عجیب یک محکوم به اعدام

زن خدمتکار که پیرزن سالخوره‌ای را قربانی سرقت طلاهایش کرده و زیر تیغ بود، بعد از چهار سال توانست از فرزندان او رضایت بگیرد.
کد خبر: ۱۴۳۲۸۴۵
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، زن ۸۲ساله‌ای که در یکی از محله‌های تهران تنها زندگی می‌کرد اوایل مهر سال۹۸ فوت شد. ‌با توجه به سرقت ۴۰ گرم طلا از خانه او، زن خدمتکارش به اتهام قتل بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.
متهم در جلسه محاکمه‌اش گفت: یک سال می‌شد به خانه پیرزن در رفت‌و‌آمد بودم‌. مشکلات مالی و هزینه درمان مادرم باعث شد که تصمیم به سرقت طلاهای پیرزن بگیرم و نقشه را دو روز قبل از قتل طراحی کردم. آن روز که به خانه‌اش رفتم، در آشپزخانه بود، پشت سرش رفتم تا گردنبند طلایش را سرقت کنم که نشد و با من درگیر شد و دستم را مقابل دهانش گذاشتم تا فریاد نزند که ناخواسته باعث خفگی و مرگ او شدم. طلاهای سرقتی را ۱۰ میلیون تومان فروختم و هنوز عذاب وجدان دارم که باعث مرگ او شدم. در ادامه این جلسه، قضات حکم به قصاص وی دادند. 
رای صادره در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور تایید و به شعبه چهارم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد. امین کرمانی‌نژاد، سرپرست اجرای احکام و رئیس شعبه چهارم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: درحالی‌که قرار بود متهم پای چوبه دار برود، ‌تلاش واحد صلح و سازش دادسرای جنایی تهران نتیجه داد و فرزندان مقتول برای آرامش روح مادرشان به‌ زن خدمتکار رضایت دادند. زن محکوم به قصاص توانست به شرط پرداخت وجه‌المصالحه، این رضایت را دریافت کند‌. 
newsQrCode
برچسب ها: خدمتکار جنایت قتل
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها