وحید جلیلی در نشست شورای مدیران معاونت امور استان‌ها تاکید کرد

ضرورت ریشه‌یابی فتنه‌ها

قائم‌مقام فرهنگی رسانه‌ملی تشریح کرد

چهار راهبرد رسانه‌ملی در انتخابات

قائم‌مقام فرهنگی رسانه‌ملی در شورای مدیران شبکه استانی خاوران، سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را تنها راهبردهای رسانه‌ملی در انتخابات عنوان کرد.
کد خبر: ۱۴۲۰۹۲۸

چهار راهبرد رسانه‌ملی در انتخابات

​​​​​​​به گزارش روابط‌عمومی رسانه‌ملی، وحید جلیلی که در شورای مدیران صداوسیمای استان خراسان‌جنوبی حضور یافته بود سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را تنها راهبردهای رسانه‌ملی در انتخابات دانست و اظهار کرد: رسانه‌ملی به هیچ جناح و جریان سیاسی وابسته نیست و هرکس که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی منتخب شود برای رسانه‌ملی تفاوتی نمی‌کند.وی با بیان این‌که از هر ایده و نظر در راستای برگزاری باشکوه و مشارکت بالای مردم در انتخابات استفاده می‌کنیم، افزود: باید تلاش کنیم درصد مشارکت مردم در انتخابات درخور نظام جمهوری اسلامی‌باشد.
قائم‌مقام فرهنگی رسانه‌ملی و دبیر ستاد تحول سازمان صداوسیما با اشاره به مفهوم جمهوریت گفت: در سند تحول رسانه‌ملی، با رویکرد عدالت‌گستری و هویت‌محوری، تلاش شده تا اقشار مختلف مردم در آنتن رسانه‌ملی سهم داشته باشند و جامعه ایرانی اعم از شهری و روستایی، تهرانی و شهرستانی با تفاوت‌ها و تنوع‌های رنگارنگ و جذاب‌شان به تصویر کشیده شوند.جلیلی با بیان این‌که باید بین تنوع و تشتت، تفاوت قائل شد، گفت: باید همه ما در صداوسیما افق مشترک داشته باشیم تا بتوانیم به وظیفه رسانه‌ای‌مان در هم‌افزایی، درست عمل کنیم.علیرضا آینه‌دار، مدیرکل صداوسیمای خراسان‌جنوبی هم در این جلسه با بیان این‌که مهم‌ترین موضوع سند تحول رسانه‌ملی نگاه جامع به کل کشور حتی در دورترین نقاط است، گفت: نگاه ویژه سند تحول رسانه‌ملی به مراکز دوردست بسیار ارزشمند است و خوشبختانه این موضوع روی آنتن رسانه‌ملی دیده می‌شود.وی افزود: بعد از ابلاغ سند تحول رسانه‌ملی با برگزاری جلسات مختلف تغییرات لازم در جدول پخش شبکه اعلام شد و مسیر بعضی از برنامه‌ها تغییر کرد.آینه‌دار با اشاره به قرارگاه جهاد تبیین در استان خراسان‌جنوبی که صداوسیمای استان هم یکی از اعضای فعال آن است، گفت: موضوع جهاد تبیین در همه برنامه‌های شبکه خاوران یکی از معیار‌های سنجش قرار گرفته و برنامه‌های ویژه‌ای نیز در این زمینه در شبکه خاوران تولید و پخش شده است.مدیرکل صداوسیمای خراسان‌جنوبی با اشاره به این مطلب که هم‌افزایی و همگرایی خوبی بین دستگاه‌های فرهنگی و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب استان در فضای مجازی با شبکه خاوران برقرار است، تصریح کرد: تلاش کردیم از ظرفیت‌های هنرمندان جوان و با انگیزه استانی در تولید برنامه‌ها بهره ببریم.آینه‌دار افزود: سند تحول برای همکاران شبکه استانی خراسان جنوبی جدی گرفته شده و خوشبختانه براساس نظرسنجی‌ها، حوزه‌های خبر صداوسیمای شبکه خاوران جزو مرکز پرمخاطب سازمان است.
مدیرکل صداوسیمای خراسان‌جنوبی با بیان این‌که قابلیت‌های ناشناخته زیادی در استان نهفته است که باید شناسایی شوند، گفت: باید نگاه همکاران در حوزه ستادی تغییر کند تا این ظرفیت‌ها بیشتر شکوفا شود.
همچنین در این جلسه، مدیران شبکه استانی خاوران پیشنهاد‌ها و نظرات خود را درخصوص سند تحول رسانه‌ملی بیان کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها