فرمانده انتظامی ملایر از کشف تعداد زیادی لوزام خانگی قاچاق از یک دستگاه کامیونت توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۷۷۲۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی ملایر در راستای مقابله با قاچاقچیان کالا حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی کامیونت مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، تعداد زیادی لوازم خارجی قاچاق شامل لباسشویی، یخچال، تلویزیون، بخاری برقی، فلاکس و موتورسیکلت پالنجی که ارزش آن برابر نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این زمینه به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سه نفر از اعضای سرقت از اماکن خصوصی با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و کارگاه های مبل منبت بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

ساکی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی سرانجام متهم و دو نفر خریدار اموال مسروقه را شناسایی و در دو عملیات جداگانه آنان را دستگیر کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی از اموال مسروقه را کشف کردند، یادآور شد: متهمان که در بازجویی های به عمل آمده به دو فقره سرقت از کارگاه های رویه کوبی مبل اعتراف کرده بودند، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها