فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۵۰ قلم لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه خودرو توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد با افراد سود جو و فرصت طلب، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان در حین کنترل خودروها در ایست و بازرسی پل خرم آباد به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف می کنند.
کد خبر: ۱۴۰۶۴۴۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۵۰ قلم لوازم خانگی قاچاق شامل تلویزیون، قهوه ساز، چای ساز و تعدادی لوازم آرایشی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال را کشف می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، اظهار کرد: برخورد پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی، قاطعانه است.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف ۱۷ عدد قلیان در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملایر خبر داد.

ساکی افزود: در راستای ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان از تعدادی از واحدهای صنفی شهرستان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۷ عدد قلیان از واحدهای صنفی عرضه غیرمجاز قلیان جمع آوری و به متصدیان این واحدهای صنفی تذکرات لازم داده شد، گفت: پلیس همواره تلاش می کند تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.

ساکی یادآور شد: با تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان درخواست می کند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری پنج نفر سارق و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ خبر داد.

ساکی افزود: در راستای اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مجرمان و سارقان مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان اجرا شد.

وی اظهارکرد: در اجرای این طرح مأموران پس از چندین روز تلاش شبانه روزی مخفیگاه چند نفر از سارقان را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه تعداد یک نفر سارق ساختمان های نیمه کاره، یک نفر سارق موتورسیکلت، یک نفر سارق آپارتمان ها، یک نفر سارق خودرو و یک نفر سارق سیم های مخابراتی را دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، مقادیری سیم مخابراتی، تعدادی کفش و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز را کشف کردند و با تشکیل پرونده کلیه متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از شناسایی و دستگیری سارق مغازه در ملایر با تلاش مأموران کلانتری ۱۳ خبر داد و افزود: در راستای شناسایی و دستگیری سارقان، مأموران کلانتری ۱۳ با به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی یک نفر سارق مغازه شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طی هماهنگی با دستگاه قضایی و در یک عملیات ضربتی مأموران این یگان سارق تحت تعقیب را دستگیر کردند، گفت: در بازجویی صورت گرفته، فرد سارق به تعداد یک فقره سرقت مغازه اعتراف کرد و با تشکیل پرونده قضایی متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان ملایر قاچاق
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها