مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از برخورد با واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای قاچاق خبر داد و گفت: با واحدهای صنفی که اقدام به عرضه کالاهای قاچاق می‌کنند، برخورد قاطع به‌عمل می‌آید.
کد خبر: ۱۴۰۹۴۳۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مرضیه یونسی اضافه کرد: در این طرح از واحدهای صنفی به‌ویژه عرضه‌کنندگان لوازم خانگی بازرسی به‌عمل آمده و در صورت مشاهده کالای قاچاق علاوه بر ضبط کالای قاچاق پرونده تخلف برای متصدی واحد صنفی تشکیل و در شعب ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات رسیدگی می‌شود.

وی افزود: با توجه به رسالت سازمانی وشعار سال، هدف از این طرح حمایت از تولید داخلی و رشد تولید، افزایش اشتغال و جلوگیری از خروج ارز غیرقانونی از کشور است.

یونسی گفت: در این طرح علاوه بر رؤسای شعب تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف و پلیس امنیت اقتصادی همدان حضور دارند.

محکومیت قاچاقچی سوخت در همدان

وی همچنین از جریمه هفت میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد و گفت: پرونده قاچاق ۱۱ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل در شعبه هفتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: شعبه رسیدگی کننده با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت به پرداخت هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. سوخت کشف شده تحویل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها