هر سال در شب‌‌های قدر ویژه‌برنامه‌‌های متفاوتی روانه آنتن می‌شود و تلویزیون همراه با مخاطبان شب‌زنده‌داری می‌کند. امسال هم طبق سنن گذشته این اتفاق می‌افتد و در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌‌های سیما مراسم شب‌‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین، تکایا و مساجد به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
هر سال در شب‌‌های قدر ویژه‌برنامه‌‌های متفاوتی روانه آنتن می‌شود و تلویزیون همراه با مخاطبان شب‌زنده‌داری می‌کند. امسال هم طبق سنن گذشته این اتفاق می‌افتد و در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌‌های سیما مراسم شب‌‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین، تکایا و مساجد به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۰۳۳۵۵

به گزارش جام‌جم، شبکه یک در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم شب احیا را از حرم امام رضا(ع) (صحن پیامبر اعظم(ص)) پخش می‌کند. مراسم نخستین شب احیا که مصادف با شب ضربت‌خوردن امیرمومنان(ع) است از حرم حضرت معصومه(س) روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت. همچنین دعای جوشن کبیر با نوای عباس حیدرزاده برای شب‌زنده‌داران پخش می‌شود.

حسینیه همدانی‌‌ها
شبکه سه سیما مراسم احیا را در شب نوزدهم از حسینیه همدانی‌ها پخش می‌کند. سخنران مراسم احیا هم حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان است.
شبکه چهار سیما در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم احیا را از مرقد امام خمینی (ره) روی آنتن می‌فرستد و حاج حمید رمضانپور هم دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کند.
شبکه پنج سیما از حسینیه آیت‌ا... حق‌شناس مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را پخش می‌کند.
قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه‌سرایی هم توسط حاج مهدی سماواتی انجام خواهد شد. سخنران و مراسم احیا هم با کلام آیت‌ا... محمدمهدی میرباقری صورت خواهد گرفت.
شبکه قرآن و معارف سیما هم از مصلای امام خمینی (ره) مراسم احیا و شب‌زنده‌داری روزه‌داران را روی آنتن می‌فرستد. قرائت دعای جوشن کبیر هم با نوای سعیدیان، پورزرگری و قربانعلی پخش می‌شود.
مداح حاج احمد نیکبختیان و سخنران شب نوزدهم ماه مبارک هم حجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری خواهد بود.
شبکه آموزش مراسم احیاء شب نوزدهم ماه رمضان را که مصادف با ضربت‌خوردن مولای متقیان (ع) است از مسجد مقدس جمکران پخش می‌کند. شبکه افق مراسم احیا و قرائت دعای جوشن کبیر را به صورت ضبط‌شده پخش می‌کند.
شبکه جام‌جم مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را از حرم مطهر امام رضا‌(ع) پخش می‌کند. شبکه سلامت از حرم مطهر امام‌رضا‌(ع) مراسم شب احیا را با مترجم(رابط ناشنوایان) پخش می‌کند. سخنران هم حجت‌الاسلام عابدینی و مداح هم حاج احمد واعظی خواهد بود.
شبکه یک سیما مراسم احیا و شب‌زنده‌داری شب بیست‌ویکم ماه رمضان را از حرم مطهر امام‌رضا‌ (ع) و صحن پیامبر اعظم(ص) با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای حجت‌الاسلام جعفر اسلامی‌فر پخش می‌کند.

مرثیه‌سرایی
شبکه دو سیما پوشش مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت معصومه(س) و دعای جوشن کبیر با نوای سیدمهدی میرداماد پخش می‌کند. سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام حجت‌الاسلام مومنی روی آنتن شبکه دو می‌رود. شبکه سه سیما مراسم احیاء شب بیست‌ویکم ماه رمضان را از حسینیه همدانی‌ها پخش می‌کند. سخنران مراسم احیا هم حجت‌الاسلام شیخ‌حسین انصاریان است.
شبکه چهار سیما مراسم احیا را از مرقد امام خمینی(ره) روی آنتن می‌فرستد. دعای جوشن کبیر را حاج‌حمید رمضان پور و مرثیه‌خوانی را هم حاج احمد زمانی قرائت می‌کند.شبکه پنج سیما، مراسم شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پخش می‌کند. قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه‌سرایی هم توسط حاج‌محمدرضا غلامرضازاده و حاج احمد زین‌العابدین‌فرد صورت خواهد گرفت. سخنران مراسم احیا هم حجت‌الاسلام مسعود عالی خواهد بود.
شبکه قرآن و معارف سیما هم از مصلای امام خمینی(ره) مراسم احیا و شب‌زنده‌داری روزه‌داران را روی آنتن می‌فرستد. قرائت دعای جوشن کبیر هم با نوای سعیدیان، پورزرگری و قربانعلی پخش می‌شود.
مداح سیدمحمود علوی و سخنران شب بیست و یکم ماه مبارک هم حجت‌الاسلام عالی خواهد بود.
شبکه آموزش مراسم احیای مرحوم آیت‌ا... آقامجتبی تهرانی را پخش می‌کند. شبکه افق مراسم احیا و قرائت دعای جوشن کبیر را به صورت ضبط‌شده پخش می‌کند.
شبکه جام‌جم مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را از حرم مطهر امام رضا(ع) پخش می‌کند.شبکه سلامت از حرم مطهر امام رضا‌(ع) مراسم شب احیا و شب شهادت امام علی(ع) را با مترجم(رابط ناشنوایان) پخش می‌کند. سخنران هم حجت‌الاسلام مروی(تولیت آستان قدس) و مداح هم حاج محمود کریمی‌ خواهد بود.

مراسم احیای شب بیست‌وسوم
شبکه یک سیما مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و سومین شب قدر را از حرم مطهر امام‌رضا‌(ع) و صحن پیامبراعظم(ص) پخش می‌کند. دعای جوشن کبیر و مرثیه‌سرایی با قرائت سیدمهدی میرداماد انجام خواهد شد.
سخنرانی مراسم احیا را هم حجت‌الاسلام مسعود عالی انجام خواهد داد. شبکه دو سیما پوشش مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت معصومه(س) و دعای جوشن کبیر را با نوای سیدعلی حسینی‌نژاد پخش می‌کند. سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام آیت‌ا... میرباقری روی آنتن شبکه دو می‌رود.
شبکه سه سیما مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه رمضان را از حسینیه همدانی‌ها پخش می‌کند. سخنران مراسم احیا هم حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان است. شبکه چهار سیما مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک را از مسجد مقدس جمکران با قرائت دعای جوشن کبیر و با نوای حجت‌الاسلام سیدبهاءالدین ضیایی برای شب‌زنده‌داران پخش می‌کند. سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام حجت‌الاسلام دکتر رفیعی پخش می‌شود.
شبکه پنج سیما از کربلای معلی مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان را روی آنتن می‌فرستد. حاج‌آقا زین‌العابدین‌فر دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کند. سخنرانی مراسم احیا هم توسط حجت‌الاسلام مدرس یزدی انجام می‌شود.
شبکه قرآن و معارف سیما مراسم احیا را از مصلای امام خمینی(ره) با نوای سعیدیان، پورزرگری و قربانعلی و مداحی حاج‌احمد واعظی پخش می‌کند. سخنران هم حجت‌الاسلام ماندگاری است.
شبکه آموزش پوشش مراسم احیا را از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با نوای دعای جوشن کبیر و مرثیه‌سرایی حاج حسن شالبافان روی آنتن می‌فرستد. سخنران مراسم احیا هم حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسکر خواهد بود.
شبکه افق مراسم احیا و قرائت دعای جوشن کبیر را به صورت ضبط‌شده پخش می‌کند. شبکه جام‌جم مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم مطهر امام رضا‌ (ع) پخش می‌کند.شبکه سلامت از حرم مطهر امام رضا‌ (ع) مراسم شب احیای شب بیست و سوم را با مترجم (رابط ناشنوایان) پخش می‌کند. سخنران هم حجت‌الاسلام راشد یزدی و مداح هم حاج‌امیر عارف خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها