نگاهی به زندگی حرفه‌ای پارسا پیروزفر به بهانه ۵۰‌سالگی بازیگر

فصل پختگی پارسا

تکرار برای کره‌ای موفق

لی جونگ‌جائه که این روزها به‌مدد موفقیت کلان «بازی مرکب» یکی از مطرح‌ترین چهره‌های روز سینما و تلویزیون کره‌جنوبی است، نقش قدیمی سینمایی خود را در اکشن درام معروف «ما را از شیطان پس بگیر» در یک مجموعه تلویزیونی تکرار می‌کند.
کد خبر: ۱۳۸۰۱۳۳
نویسنده کیکاووس زیاری - گروه رسانه
این مجموعه دنباله‌ای بر این فیلم موفق است که با نام «ری» وارد مرحله تولید می‌شود. لی در نسخه سینمایی که سال‌۲۰۲۰ اکران عمومی شد در نقش یک قاتل خونسرد و نیمه روانی به نام ری ظاهر شد. احتمالا قرار است داستان مجموعه به بررسی وضعیت این شخصیت و اقداماتش بپردازد. در نسخه سینمایی که با لحن ترسناک و اکشن خود توانست موفقیت مالی بالایی در جدول گیشه نمایش سینما‌ها کسب کند، هوانگ جونگ مین در قالب شخصیت این ــ نام بازی کرد. او مامور کارکشته، اما بازنشسته‌ای بود که برای حل معمایی راهی بانکوک می‌شود. در این مکان است که قاتلی ناشناس به نام ری به تعقیب او می‌پردازد. ری یک کره ای/ ژاپنی تندخو است که برادرش قبل از این و در جریان یک عملیات پلیسی به دست این ــ نام کشته شده و حالا او درصدد انتقام گرفتن از قاتل برادرش است. مامور پلیس باید به‌صورت همزمان هم با ری مقابله و هم معمای جنایت ماموریتی خود را حل و فصل کند.

به گفته لی که از تهیه کنندگان مجموعه هم هست، داستان آن قصد کالبدشکافی شخصیت محوری‌اش را دارد و می‌خواهد به تماشاگران نشان دهد ری چگونه به یک شخصیت تندخو و قاتل تبدیل شد. با این حال، قرار است بخش مهمی از داستان ری اختصاص به مبارزه و مقابله این قاتل خونسرد با تعدادی از شخصیت‌های منفی و منفور سراسر جهان هم باشد. وظیفه کارگردانی ری را دو کارگردان مطرح قاب کوچک کره جنوبی شین وو سیوک و هونگ ون چان به‌عهده دارند. در حالی که اوایل سال۲۰۲۳ به‌عنوان زمان شروع کار فیلمبرداری این درام اکشن پرتنش تعیین شده، هنوز زمان پخش آن مشخص نیست. سازندگان ری هنوز تصمیم نگرفته‌اند آن‌را در یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش یا از طریق پلتفرم‌های دیجیتالی اقدام به پخش استریم آن کنند. اکشن سینمایی ما را از شیطان پس بگیر در دوران اوج کرونا در کره‌جنوبی اکران عمومی شد و با وجود تمام مشکلات مربوط به نمایش عمومی محصولات سینمایی در سالن‌های نمایش، توانست نزدیک به ۳۰میلیون دلار فروش کند. اهل فن این رقم فروش را در شرایط کووید ــ ۱۹ به‌عنوان یک رقم بالا و عالی ارزیابی کردند. به همین دلیل، تهیه‌کنندگان ری، امید زیادی به موفقیت کلان مجموعه تلویزیونی خود دارند. در عین حال، فروش بالای ۳۰میلیون دلاری فیلم جدید لی «شکار» در جدول گیشه نمایش سینماها، رسانه تلویزیون را به این نتیجه رسانده که همکاری او با یک مجموعه تلویزیونی به نفع قاب کوچک است. 

روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها