کد خبر: ۱۳۷۳۷۸۱

شاید بسیاری از شما ندانید که بست اسپیس چیست و تاکنون حتی نام آن را نیز نشنیده باشید. اما جالب است بدانید بسیاری از ما ممکن است در طول روز با آن ها سروکار داشته باشیم. امروزه بست ها به طور گسترده در سازه ها و وسایل بازی کودکان مورد استفاده قرار می گیرند. سازه ها معمولا ساختار یکپارچه ای ندارند، اما وجود این اتصالات باعث انعطاف پذیری بالا در آن ها می شوند. اگر شما هم با بست اسپیس و بست اسپیس فریم آشنایی ندارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اسپیس فریم چیست؟

اسپیس فریم ها سازه هایی فضایی هستند که با اشکال هندسی منظمی که دارند، با اتصال به یکدیگر، سازه هایی زیبا، کاربردی و شکیل ایجاد می کنند. سازه های اسپیس فریم ها با وجود سبک بودن استحکام بسیار بالایی دارند. بنابراین در مهندسی سازه ها بسیار پر کاربرد هستند. این سازه انواع مختلفی دارد که برای کاربردهای متنوع به کار گرفته می شود. سازه های اسپیس فریم با قسمت های مجزا از هم و به صورت پیش ساخته به بازار عرضه می شوند. بنابراین خریدار باید پس از خرید اسپیس فریم با استفاده از اتصالات مخصوصی آن ها را سرهم کنند. این اتصالات مخصوص را بست اسپیس می نامند.

خرید بست اسپیس با قیمت مناسب

 بست اسپیس چیست؟

همانطور که گفتیم بست اسپیس از اصلی ترین اتصالات اسپیس فریم است  و با نام های دیگری چون قفل پروانه ای، اتصال اسپیس و قفل اسپیس نیز شناخته می شود. اسپیس فریم ها از نظر ساختاری شبیه به لانه زنبور هستند و به صورت شبکه ای و شاخه ای موجود هستند. بست ها با متصل کردن این شاخه ها، سازه هایی منسجم می سازند. کاملا مشخص است که اسپیس فریم بدون بست، کاربردی نخواهد داشت! در قسمت بعد به مفهوم بست اسپیس فریم می‌پردازیم.

 

بست اسپیس فریم

بست های اسپیس فریم که به بست داربست نمایشگاهی معروف هستند، قطعاتی پرکاربرد هستند که با متصل کردن شاخه ها و قطعات اسپیس فریم، سازه ای منسجم ایجاد می کنند. هم بست ها و هم اتصالات اسپیس فریم، پوششی آبکاری شده از جنس گالوانیزه دارند، که سبب مقاومت بالای آن ها در برابر اکسید شدن می‌شود. بست های اسپیس فریم، اصلی ترین جزء در مقاوم سازی اسپیس فریم ها است و نقش اساسی در استحکام این سازه های پیش ساخته دارد . نکته قابل توجه در مورد این بست ها، کاربرد بسیار ساده آن ها می باشد. با توجه به شکل پروانه ای این بست ها، نصب بسیار آسانی دارند و به آن ها قفل پروانه ای اسپیس فریم نیز گفته می شود. باید به این‌ نکته دقت شود که حداقل دو بست برای اتصال اسپیس فریم ها ضروری است!

مزایای استفاده از بست اسپیس

  • اصلی ترین مزیت بست اسپیس ها، سبک بودن و قابلیت جابه جایی آن ها است. از آنجایی که اسپیس فریم ها معمولا در سازه های موقت مورد استفاده قرار می گیرند، پس از استفاده مشخص، قفل پروانه ای اسپیس فریم را باز کرده و سازه را به جای دیگر منتقل می کنند.
  • علاوه بر قابلیت جابه جایی، این سازه ها نصب و راه اندازی آسانی دارند. شما میتوانید در مدت زمان کوتاهی این سازه ها را نصب و راه اندازی کنید. استفاده از آچار مخصوص اسپیس، سرعت عمل بیشتری به کار شما می بخشد و قدرت بست ها نیز در نگهداری سازه بیشتر می شود‌.
  • همچنین این سازه ها با شرایط آب و هوایی مختلف سازگاری دارند و شما می‌توانید در موقعیت های مختلف از آن ها استفاده کنید.

خرید بست اسپیس با قیمت مناسب

کاربرد بست های اسپیس فریم

  • با استفاده از بست اسپیس میتوان اسپیس فریم را در جهت های مختلف به یکدیگر وصل کرد.
  • به وسیله این اتصالات می‌توان نئوپان و ام دی اف دی را به اسپیس فریم متصل کرد.
  • این اتصالات باعث متصل شدن چادر به سازه اسپیس فریم می شوند.
  • به وسیله بست های اسپیس فریم می‌توان سازه اسپیس فریم را بر روی دیوار نصب کرد.
  • همچنین با استفاده از این اتصالات می‌توان هولدر چراغ و کابل را به دیوار و اسپیس فریم متصل کرد.

 

شیلتر سازه بزرگترین مرکز خرید بست اسپیس فریم

مرکز خرید بست اسپیس فریم باید علاوه بر مطمئن بودن، محصولات خود را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. گروه تولیدی شیلتر سازه یک مرکز خرید بست اسپیس فریم می باشد که علاوه بر تولید اتصالات اسپیس فریم، در زمینه فروش بی واسطه این محصولات نیز فعالیت دارد. فروشگاه فیلتر سازه از معتبرترین و بزرگترین مراکز خرید برای تهیه اتصالات اسپیس فریم می باشد.

 

فروش بست اسپیس توسط گروه تولیدی شیلتر سازه

خرید و فروش بست اسپیس ها هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده انجام می‌گیرد. همانطور که گفتیم گروه تولیدی شیلتر سازه تولید کننده و فروشنده این قطعات می باشد. این شرکت در زمینه فروش بست اسپیس در کرج، تهران و سراسر ایران فعالیت می کند. شما میتوانید برای سفارش و خرید این قطعات با کارشناسان فروش مجموعه شیلتر سازه در تماس باشید.

 

قیمت بست اسپیس

قیمت بست اسپیس با توجه به کیفیت متریالی که در ساخت آن به کار رفته است و کاربردی که دارد، متفاوت می باشد. پس اگر به دنبال خرید بست اسپیس با کیفیت و متریال عالی هستید، پول بیشتری باید در ازای آن پرداخت کنید. همچنین قیمت قفل اسپیس نمایشگاهی با نوسانات بازار نیز همراه است و همیشه به استحکام و کیفیت متریال وابسته نیست. گاهی اوقات نوسان قیمت بست ها به دلیل کمبود این قطعه یا متریال مورد نیاز در ساخت آن می باشد. با این وجود عواملی نیز هستند که به طور مستقیم قیمت بست ها را تحت تاثیر می دهند. عواملی چون جنس ورق به کار رفته در بست اسپیس، وزن و ابعاد بست اسپیس، نوع پوشش و آبکاری بست.

خرید بست اسپیس با قیمت مناسب

خرید بست اسپیس با بهترین قیمت از شیلتر سازه

همانطور که گفتیم شرکت شیلتر سازه علاوه بر اینکه در زمینه فروش بست اسپیس فریم فعالیت می کند، تولید کننده این قطعات نیز می باشد. بنابراین با حذف واسطه ها و فروش مستقیم قطعات بست اسپیس توسط این مجموعه، هزینه های دلالی حذف شده و محصولات شرکت بدون واسطه و با بهترین قیمت نسبت به بازار به دست شما خواهد رسید. شما علاوه بر تهران و کرج میتوانید از سراسر کشور محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

منبع: www.shelter.ir

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها