از دیروز تا امروز هدیه دادن در فرهنگ ایرانی امری رایج بوده و کاری بسیار شیرین و هیجان انگیز است. پس چرا برای قدردانی و ایجا حس وفاداری در کارمندان به فکر تلفیق این سنت شیرین با محیط کاری نیافتیم؟
کد خبر: ۱۳۵۴۲۷۸
مدیر یا کارمند فرقی ندارد، هدیه گرفتن از همکاران همیشه امری جذاب و لذت بخش است. اگر شما هم به فکر خرید هدیه کاری برای همکاران خود هستید، با ما همراه باشید تا با چند هدیه سازمانی جذاب آشنا شوید.

چرا نباید هدیه دادن به کارمندان را فراموش کنیم؟

بسیاری از افراد بیش از نصف روز خود را در محیط‌ کاری سپری می‌کنند؛ پس تفکیک زندگی شخصی و کاری امری کاملا اشتباه است. این افراد زمان‌های زیادی را در کنار همکاران و فضای سازمانی خود سپری می‌کنند و خواه ناخواه این محیط برای آن‌ها تبدیل به یک خانه دلنشین و امن می‌شود. اعضای یک سازمان در کنار یکدیگر لحظات تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرده و برای پیشرفت خود و مجموعه تلاش می‌کنند.

همه کارمندان در لحظاتی از مسیر کاری خود نیاز دارند که از سمت مدیر خود تائید شوند. تقدیم هدیه کاری از طرف مدیر به کارمندان، تاثیر مثبتی در روحیه و انگیزه آن‌ها دارد.  با انتخاب و تقدیم هدیه کاری، حس وفاداری و اعتماد به سازمان در کارمند بیشتر شده و انگیزه و راندمان آن‌ها برای ادامه همکاری افزایش پیدا خواهد کرد. پس اگر شما مدیر یا رئیس یک مجموعه هستید که دغدغه تقدیر از کارمندان خود را دارید؛ هرگز از هدیه دادن غافل نشوید. هدیه دادن به کارمندان یکی از شیوه‌های خاص و به یاد ماندنی برای تقدیر از آن‌هاست.
 
هدیه کاری چی بگیریم؟ به همراه ایده‌های جذاب و متفاوت

چگونه بهترین هدیه کاری را برای کارمندان انتخاب کنیم؟

خرید هدیه مناسب برای کارمندان، دغدغه بسیاری از مدیران است. حتی شاید بتوان بطور جدی گفت که دغدغه انتخاب هدیه باعث شده که خیلی از آن‌ها از خرید آن غافل شوند. اما واقعا چه هدیه‌ای برای یک کارمند مناسب است؟ اصلا چه هدایایی در دسته هدیه کاری قرار دارند؟ در ادامه این مقاله به معرفی هدایای خاصی از وبسایت توکاگیفت می‌پردازیم؛ که دغدغه انتخاب هدیه را برای بسیاری از مدیران رفع کرده است.

هدیه تبلیغاتی چیست و چه مزایایی دارد؟

هدیه تبلیغاتی، اشیا و لوازمی با لوگو شرکتی مشخص هستند که برای اهداف تبلیغاتی و بازاریابی از آن‌ها استفاده می‌شوند. هدف تمامی شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ و کوچک از تبلیغ، معرفی برند و شناخته‌شدن بیشتر آن در نزد مخاطب است. با وجود بازار رقابتی و قرار گرفتن مخاطب در بمباران تبلیغاتی، برای پیروز شدن در این عرصه باید از روش‌های جذابی چون هدیه تبلیغاتی استفاده کرد.

تمامی کسب‌و‌کار کوچک و بزرگ، در بازار شلوغ و رقابتی امروز هدفی جز دیده‌ شدن و رشد بیشتر ندارند. طبیعی است که با گذر زمان و فراگیر شدن تجارت آنلاین، دیگر نمی‌توان از روش‌های سنتی بازاریابی برای معرفی برند استفاده کرد. به همین دلیل کمپانی‌های شناخته‌شده و شرکت‌های نوپا از روش‌های جدید دیگری مثل ارسال هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود استفاده می‌کنند.

ما شرکت‌ها و برند‌هایی را هم داریم که محصولات آن‌ها برای سایر افراد قابل استفاده نیستند؛ پس هر یک از آن‌ها بسته به سلیقه و انتخاب خود یک محصول مثل ساعت، تیشرت، ماگ، لیوان، دفترچه و حتی ابزار‌آلات را انتخاب ‌‌کنند و با چاب لوگو و نام شرکت خود این محصول را به کارمندان یا سایر افراد دلخواه خود هدیه می‌دهند.

ظهور شرکت‌ها و برند‌های جدید باعث شده که خدمات متنوع و گوناگونی در زمینه هدایای تبلیغاتی ایجاد شود؛ که هر فرد به عنوان مدیر می‌تواند براساس سلیقه برند خود، بهترین نمونه دلخواه را به سایر کارمندان خود هدیه دهد.
 
هدیه کاری چی بگیریم؟ به همراه ایده‌های جذاب و متفاوت

فلش مموری سفارشی؛ هدیه‌ای کاربردی برای کارمندان نمونه

بسته به انتخاب هر مدیر و نوع برند آن هدایای تبلیغاتی می‌تواند متفاوت و منحصر به فرد باشد. یکی از پرطرفدار‌ترین هدایای تبلیغاتی فلش مموری است. فلش مموری سفارشی در گروه هدایای تبلیغاتی الکترونیکی قرار گرفته و در هر زمان و مکانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا این هدیه در بین کارمندان اینقدر پرطرفدار است؟ پاسخ آن مشخص است؛ چون این روز‌ها هر فردی برای نگهداری و جابجایی فایل‌ها و اطلاعات شخصی خود به فلش نیاز دارد. فلش مموری یک هدیه کاری با قیمت تقریبا گران است؛ پس می‌تواند یک کادوی معقول و مناسب برای کارمندان نمونه و مدیران ارشد باشد.

پاوربانک تبلیغاتی؛ هدیه‌ای مناسب برای رهایی افراد از بی‌شارژی لوازم دیجیتال

پیشرفت تکنولوژی باعث وابستگی هر چه بیشتر مردم به استفاده از گوشی هوشمند و لوازم دیجیتال شده است. امروزه که اغلب کار ما با لوازم دیجیتال است؛ کمبود شارژ و خاموش شدن یک باره آن‌ها می‌تواند یک مشکل و دغدغه بزرگ به حساب آید. پاوربانک تبلیغاتی یکی از وسایل ضروری و بسیار پر‌کاربرد است که امروز تبدیل به یک هدیه محبوب و پرطرفدار از سوی مدیران به کارمندانشان شده است.

اگر شما یک مدیر دغدغه‌مند و ریزبین هستید که همواره به دنبال بهترین انتخاب‌ها برای کارمندان خود است؛ پس از خرید پاوربانک به عنوان هدیه کاری هرگز غافل نشوید.
 
هدیه کاری چی بگیریم؟ به همراه ایده‌های جذاب و متفاوت

توکاگیفت؛ ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی متفاوت و جذاب

امروزه سازمان‌های خصوصی و دولتی از ضرورت هدیه کاری به کارمندان خود آگاه هستند. جامعه کاری به یقین رسیده است که کارمندان مهم‌ترین عناصر وجودی یک مجموعه هستند؛ چرا که اگر حال هر یک از آن‌ها خوب و مساعد باشد، خروجی کار آن‌ها مثبت و درخشان است. پس دغدغه خوشحال نگه‌داشتن کارمندان در هر مجموعه‌ای امری رایج است.

خرید هدیه کاری یکی از راه‌های غافلگیر کردن کارمندان است؛ اما انتخاب سخت و چالش برانگیز هدیه باعث شده که بسیاری از مدیران کمتر به فکر خرید هدیه برای کارمندان خود بیفتند. خبر خوش این است که توکاگیفت یک راه نجات برای مدیران و صاحبان یک مجموعه است تا بار سنگین انتخاب هدیه را از دوش آن‌ها بردارد.

توکا گیفت به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های عرضه کننده هدایای تبلیغاتی با انواع متریال‌ها است. ارائه خدمات به تمامی نقاط کشور، قیمت مناسب و کیفیت بالای هدایای تبلیغاتی آن‌ها باعث اعتماد بسیاری از برند‌های بزرگ به توکاگیفت شده است. هر مدیر با اعتماد به توکاگیفت؛ می‌تواند دغدغه خرید هدایای کاری را از زندگی خود حذف کند و باعث غافلگیری کارمندانش شود. برای ارتباط با توکاگیفت با شماره 09123705908 تماس بگیرید!
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها