کد خبر: ۱۳۰۵۶۳۱
هدایای تبلیغاتی ویژۀ کسب‌وکارهای حرفه‌ای را از کجا تهیه کنیم؟
 
تغییرات کوچک، دستاوردهای بزرگ می‌سازد
 
 در آستانه سال نو شرکت‌ها و کسب‌وکارها به‌منظور تکریم مشتریان و همکاران تجاری خود اقدام به تهیه و توزیع هدایا تبلیغاتی و محصولات سازمانی می‌کنند. هلدینگ آواکتان واردکننده محصولات جین‌وست به ایران، در آستانه سال نو برای شرکت‌ها، کسب‌وکارها، ادارات و سازمان‌ها محصولات تبلیغاتی ویژه سازمانی در نظر گرفته است. آواکتان با تکیه‌بر دانش، تخصص و همکاری خود با برندهای شناخته‌شده و تأمین‌کنندگان توانا در سطح ملی و جهانی و البته با شناخت کامل از بازار و سلایق مشتریان و اقشار مختلف جامعه اقدام به طراحی، تولید و عرضه محصولات ویژه-B2B کرده است. محصولات هلدینگ آواکتان با بهترین کیفیت روز دنیا تولیدشده و از بهترین کالاهای موجود، برای تکریم همکاران تجاری، کارمندان و مشتریان کسب‌وکار در ایران به شمار می‌روند. محصولات هلدینگ آواکتان شامل موارد زیر است:
 
پکیج‌های تبلیغاتی
 
 پکیج‌های تبلیغاتی اغلب حاوی هدایای نفیس هستند و برای تکریم مدیران، صاحبان کسب‌وکار و همکاران تجاری ویژه، بهترین انتخاب هستند. در آواکتان بسته به حیطه فعالیت و میزان بودجه در نظر گرفته‌شده توسط مشتری، به‌صرفه‌ترین و خاص‌ترین پکیج‌ها طراحی و تولید می‌شوند.
 
 پکیج‌های تبلیغاتی آواکتان به ماندگاری نام و یاد برند در اذهان همکاران تجاری و کسب‌وکارها کمک شایانی می‌کنند و این اقدام روابط کسب‌وکارها را گسترش و بهبود می‌بخشد.
 
هدایای تبلیغاتی ویژۀ کسب‌وکارهای حرفه‌ای را از کجا تهیه کنیم؟
 
کارت هدیه
 
کارت‌های هدیه بهترین نمونه از احترام به سلایق افراد مختلف هستند. کارت هدیه می‌تواند همکاران تجاری، کارمندان و مشتریان یک کسب‌وکار را مورد تکریم قرار دهند و سلیقه همه آن‌ها را نیز در بربگیرد.
 
 کارت‌های هدیه آواکتان دارای مبالغ متنوع هستند و به‌منظور خرید از فروشگاه‌های زنجیره جین‌وست و مرکز خرید آنلاین بانی‌مد تولیدشده‌اند. کالاهای موجود در این دو پلتفرم خرید دارای کیفیت فوق‌العاده و مطابق استانداردهای جهانی هستند که این مسئله ارزش گیفت کارت‌های آواکتان آن را بیش‌ازپیش بالا می‌برد.
 
هدایای تبلیغاتی
 
هدایای تبلیغاتی یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها برای تکریم مشتریان و همکاران تجاری است هدایای تبلیغاتی شامل محصولات متنوع و گسترده‌ای می‌شوند. که متأسفانه در ایران اکثر این هدایا از کیفیت و طراحی مناسبی برخوردار نیستند.
 
 آوا کتان با اطلاع از این مسئله و البته نیاز کسب‌وکارهای حرفه‌ای به کالای تبلیغاتی باکیفیت، اقدام به طراحی و تولید هدایای ویژه تبلیغاتی باکیفیت کرده است. هدایای تبلیغاتی آواکتان در عین زیبایی دارای کیفیت برتر روز دنیا هستند و ازاین‌جهت ارزش هدیه را برای مشتری و همکاران تجاری کسب‌وکار بسیار بالا می‌برد.
 
هدایای تبلیغاتی ویژۀ کسب‌وکارهای حرفه‌ای را از کجا تهیه کنیم؟
 
لباس فرم سازمانی
 
یکی دیگر از خدماتی که هلدینگ آواکتان برای کسب‌وکارها فراهم آورده است، لباس فرم سازمانی است. لباس فرم سازمانی تولیدشده در آواکتان برخلاف تصور عمومی از لباس فرم، دارای تنوع بسیار بالا و البته به‌روزترین طراحی روز دنیا است که چهره و هویت بصری سازمان و شرکت‌ها را دگرگون می‌کند.
 کارشناسان مجرب آواکتان برای ارائه مشاوره تخصصی و حرفه‌ای باهدف یاری به مشتریان و صاحبان کسب‌وکار درزمینهٔ طراحی و تولید لباس فرم سازمانی آمادگی کامل دارد و در کلیه مراحل مانند طراحی، دوخت، نوع و جنس پارچه، رنگ و طرح، سایزبندی، چاپ و گلدوزی لوگو، شیوه‌نامه شستشو و نگهداری، مشتاق همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌ها است.
 
دربارۀ آواکتان
 
شرکت آوا‌کتان در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در عرصۀ پوشاک آغاز کرد و موجب تحولات شگرفی در بازار پوشاک و صنعت مد و لباس در ایران شد؛ تحولاتی که سلیقۀ مشتریان را تحت تأثیر قرار داد و انتظار و توقع ایرانیان را از پوشاک به‌سوی جهان مُد و استانداردهای بین‌المللی ارتقا بخشید.
 
گروه تجاری آواکتان که همواره در نظر داشته است تا تجربه‌ای بی‌همتا و ماندگار برای مشتریان خود فراهم کند، قدم از بازارهای پوشاک فراتر نهاده و اکنون در بیشتر عرصه‌های سبک زندگی به فعالیت‌ می‌پردازد.
 
آواکتان با تکیه‌بر دانش، تخصص، همکاری با برندها شناخته‌شده و تأمین‌کنندگان توانا در سطح ملی و جهانی، منابع مالی و زیرساخت‌های رضایت‌بخش و سرمایه‌های انسانی متخصص و مسئولیت‌پذیر، ‌کسب‌‌و‌کار خود را به‌طور مستمر بهبود داده تا جایی که امروز بزرگ‌ترین هلدینگ ایرانی درزمینهٔ سبک‌ زندگی به شمار می‌آید
شرکت آواکتان قشم، کسب‌وکارهای مختلفی را به‌عنوان زیرمجموعه تحت پوشش دارد که هریک از آن‌ها به‌صورت جداگانه و مستقل، به ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه می‌پردازند. از میان این کسب‌وکارها می‌توان به جین‌وست، مرکز خرید آنلاین بانی‌مد، کافه‌های زنجیره‌ای بالکافه، خشکشویی آنلاین دیجی واش، آژانس تبلیغاتی آماج رسانه، شرکت دانش‌بنیان و فن‌آوری اطلاعات آفاج اشاره کرد.
 
 
برای مشاوره با کارشناسان ما و اطلاعات تکمیلی می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید و یا روی لینک اطلاعات تماس کلیک کنید.
شماره تماس: 
۰۲۱-۴۵۱۸۳۰0۰
داخلی:
۵۸۰ - ۲۴۳ – ۲۴۶
ایمیل:
info@avakatan.com
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه
8:30 AM - 6:00 PM
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها