معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران در گفت وگو با جام جم آنلاین:

هوای تهران فردا هم همچنان آلوده است /تعطیلی مدارس معلوم نیست

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز

تداوم آلودگی هوا تا یکشنبه هفته آینده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از تداوم آلودگی هوای البرز تا ۲۸ آذر ماه خبر داد و از شهروندان درخواست کرد از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.
کد خبر: ۱۳۵۲۶۷۵
تداوم آلودگی هوا تا یکشنبه هفته آیندهبه گزارش جام جم آنلاین البرز، محمدرضا فلاح نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی اداره کل هواشناسی البرز حاکی از تداوم پایداری جو و پتانسیل افزایش آلاینده ها طی هفته جاری در منطقه البرز مرکزی است.
وی افزود: با توجه به وارونگی دمایی در سطوح پائینی جو و نرخ تولید در کانون های انتشار ثابت و متحرک، روند افزایش آلاینده ها را تا اوایل هفته آینده خواهیم داشت.
دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز با اشاره به اینکه کیفیت هوا در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمام گروه ها قرار دارد، خاطر نشان کرد: بر این اساس تداوم و تشدید پایداری و پتانسیل افزایش آلاینده ها از فردا 23 آذرماه آغاز شده و تا روز یکشنبه 28 آذر ماه ادامه خواهد داشت.
به گفته وی بیشترین مخاطره و تاثیر کاهش کیفیت هوا و تجمع آلاینده ها در شهرهای کرج، فردیس، اشتهارد، نظرآباد و هشتگرد می باشد.
فلاح نژاد تاکید کرد: از شهروندان تقاضا می شود از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا شده پرهیز و از حضور در فضاهای باز و همچنین ترددهای غیرضروری در سطح شهرهای یاد شده بویژه افراد آسیب پذیر شامل؛ کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی خودداری کنند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها