افزایش ناگهانی قیمت امیر ؛

عابدزاده آقای گلرهای لالیگا دو

امیر عابدزاده بهترین گلر هفته لیگ دو اسپانیا شد. عطش او برای درخشش سیری‌ناپذیر است. روند انفجاری عابدزاده از سه فصل قبل در ماریتیمو آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۴۵۴۸۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، دو فصل رویایی در این باشگاه پرتغالی داشت. در فصل آخر حضور در ماریتیمو، بهترین گلر شد و توانست با این عنوان به لالیگا دو منتقل شود. او در پونفرادینا هم به درخشش خود ادامه می‌دهد. عملکرد عابدزاده باعث تعجب همه شده است. او که در دو بازی اول پونفرادینا با گرفتن نمرات 8.5 و  8.4 در بین بهتر‌ین‌ها بود، حالا هم توانسته در تیم منتخب هفته قرار بگیرد. امیر در ۱۱ بازی اخیر تیمش به طور کامل بازی کرده و فقط در ۴ بازی عملکرد متوسط یا زیر متوسط داشته است. در مابقی بازی‌ها عملکرد او بسیار خوب یا عالی
بوده است.
میانگین نمره عابدزاده در ۱۱ هفته‌ای که برای پونفرادینا بازی کرده، 7.27 (در سایت معتبر فوتموب) بوده است. او در ۶ مسابقه کلین‌شیت کرده و اجازه نداده دروازه تیمش باز شود. امیر در این ۱۱ بازی موفق شده ۳۵ بار ضربه بازیکنان حریف را مهار کند. میانگین مهار او در هر مسابقه 3.2 درصد بوده است.
بهترین میانگین امیر اما به گل‌های خورده‌اش بازمی‌گردد. او تنها ۸ گل دریافت کرده و از این نظر در جایگاه اول لالیگا دو ایستاده است. علاوه بر این، بیشترین تعداد کلین‌شیت هم متعلق به امیر است. به لحاظ میانگین مهار توپ در هر مسابقه، او جایگاه چهارم را از آن خود کرده است. طبق نمره دهی سایت فوتموب در مجموع و با توجه به تمام آمارها و میانگین‌ها او در حال حاضر بهترین دروازه‌بان لالیگا دو و بالاتر از همه ایستاده است. عابدزاده امیدوار است امروز مقابل «فوئنلا برادا» هم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.
 افزایش قیمت امیر
درخشش عابدزاده در لالیگا دو اسپانیا باعث شد تا در مارکت فوتبال جهانی، حالا رقمش بالا برود. او در ماریتیمو دستمزد خوبی دریافت نمی‌کرد. در دو فصل آخر هم با وجود درخشش در این تیم، باز هم پول خوبی نمی‌گرفت. در اسپانیا اما درآمد عابدزاده معقولانه‌تر است. از سویی حالا در سایت‌های جهانی رقم عابدزاده چیزی حدود ۶/۱ میلیون یورو اعلام شده است. البته باشگاه پونفرادینا که با خرید امیر در واقع سرمایه‌گذاری کرده، بعید است با این قیمت ستاره ایرانی‌اش را بفروشد. عابدزاده با ادامه این روند حتی ممکن است در ژانویه عازم باشگاه جدیدی شود. اگر هم در ژانویه نرود، قطعا در تابستان آینده شانس خوبی برای حضور در لالیگا خواهد داشت. آرزوی امیر از حضور در اسپانیا، بازی در لالیگاست و فعلا در این چالش گام بلندی برداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها