پدر غزاله یک روز قبل از اجرای حکم آرمان؛

کاش دخترم در خواب می گفت ببخشیم یا قصاص کنیم

آرمان صبح فردا در حالی پای چوبه دار می رود که تلاش خانواده اش و عادل فردوسی پور برای جلب رضایت ، بی نتیجه مانده است. خانواده غزاله همچنان درخواست قصاص دارند.
کد خبر: ۱۳۴۳۲۱۷

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین ، آرمان 26  ساله متهم است که هفت سال و نیم قبل دختر مورد علاقه اش  غزاله را زمانی که فهمید حاضر نیست با وی بماندو می خواهد به خارج از کشور برود با میله بارفیکس کشت و در این سالها جسد مقتول پیدا نشد .

در حالی که او از عصر دیروز به قرنطینه منتقل شده تا صبح فردا پای چوبه دار برود، عادل فردوسی پور برای نجات آرمان، دو ساعت با خانواده غزاله در دادسرای جنایی تهران به گفت و گو نشست اما خانواده مقتول راضی به رضایت نشدند.

پدر غزاله در جمع خبرنگاران گفت : وقتی توقف اجرای حکم در هفته گذشته را پرسیدیم به ما گفتند مشکل در پرونده اعدامی های دیگر که قرار بوده همزمان با آرمان قصاص شوند، باعث لغو اجرای حکم شده است. دراین سالها خواب دخترم را بسیار دیدم اما هیچ وقت به من و همسرم درخواب حرفی نزد که با قاتل او چه کنیم. ای کاش به ما در خواب می گفت قاتل را ببخشیم یا نه. اگر می گفت طبق خواسته او عمل می کردیم.

 وی افزود : آرمان ناگفته های زیادی در باره قتل دخترم بردل دارد که ای کاش حرف می زد . حالا که می خواهد اعدام شود به یقین همه رازهای پنهان را با خودش  می برد . من وهمسرم   دو ساعت در دادسرای جنایی تهران در حضور سرپرست دادسرا با عادل  فردوسی پور که مجری برنامه فوتبالی نود بود حرف زدیم . او درباره دو پرونده  قتل برایمان حرف زد که پادرمیانی کرده ورضایت گرفته است . فهمیدیم که آن دو اعدامی در یک دعوا و مشاجره ناخواسته مرتکب قتل شدند. اگرآرمان هم دخترم را قربانی یک خشم یا یک دعوای  معمولی می کرد شاید اکنون  می شد به اوفرصت داد ودرباره بخشیدن وی حرف زد .

پدر داغدیده ادامه داد:ما قاطعانه خواستاراجرای حکم قصاص آرمان هستیم. هرچند خانواده اش دوباره نزدمان آمده وبرای جلب رضایت تلاش کردند که بی فایده بود .مدام گفته های ضد و نقیضی درفضای مجازی منتشر می شود که می گویند دخترمان زنده است. اگر زنده بود   چرا در این سالها سراغمان نیامد؟

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها