دوئل دو پسر نوجوان بر سر کار، جان یکی از آنها را گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۰۶۷۶

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، روز دهم مرداد امسال یکی از ماموران کلانتری بازار تهران به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت اطلاع داد که درگیری خونینی میان دو نوجوان در ساختمان نیمه‌ کاره در یکی از محله‌های بازار رخ داده که یکی از آنها کشته شده‌است.

جسد پسر 17 ساله در اتاقک نگهبانی پیدا شد که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. ضارب که کارگر همان ساختمان بود با لباس‌های خون‌آلود قصد فرار داشت که همسایه‌ها راهش را سد کردند و بازداشت‌شد.

متهم 16 ساله به اداره دهم آگاهی تهران منتقل شد و اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد اما دو روز پیش گفت: من و مقتول در آن ساختمان نیمه‌کاره مدت‌ها بود کار می‌کردیم. این اواخر کارفرما به پیمانکار گفته بود فقط یکی از ما برای کار کردن باید بماند. همین باعث اختلاف و درگیری ما شد و با هم دعوا داشتیم. آن روز باید تصمیم نهایی را خودمان می‌گرفتیم که چه کسی بماند و دیگری برود که او قبول نکرد برود و دعوا و درگیری بالا گرفت. چاقو برداشتم و او را تهدید کردم تا شاید بترسد و قبول کند که فایده نداشت. با همان چاقو ضربه‌هایی به او زدم که زخمی شده و کف اتاق سرایداری افتاد. از ترس نمی‌دانستم چه کار کنم، چاقو را پرت کردم و با همان لباس‌ های خونی قصد فرار داشتم که همسایه‌ها سد راهم شدند.

رحیم دشتبان، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف قاتل 16 ساله، پرونده‌اش با نبود صلاحیت رسیدگی به دادسرای جرایم اطفال و نوجوانان ارسال شد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها