دختر معتاد که حاضر نبود اعتیادش را ترک کند در جریان درگیری با برادرش‌ به قتل رسید و قاتل بعداز هفت ساعت خود را تسلیم پلیس کرد.
کد خبر: ۱۳۲۲۴۳۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، ساعت 22 ‌ یکشنبه سی‌ام خرداد امسال یکی ازماموران کلانتری سلیمانیه‌ به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد، دختری 28‌ساله به طرز مشکوکی در خانه‌شان در شرق تهران فوت شده است.

با حضور تیم جنایی در محل، آنها با جسد در حالی که در حمام افتاده بود و آثار ضرب و جرح روی بدنش دیده می‌شد‌، رو‌به‌رو شدند. در نزدیکی او نیز سرنگ تزریق مواد افتاده بود. ‌ماموران آثار شیار گردنی روی گلویش یافتند که معلوم شد چند ساعتی از مرگ او براثر خفگی گذشته و احتمالا به قتل رسیده است.

برادر مقتول هم در تماس با عمویش مدعی شده بود که حال خواهرش خوب نیست و از عمویش خواست به او سرکشی کند. برادرمقتول به اتهام قتل تحت تعقیب بود که سرانجام ‌عمویش او را مجاب کرد تسلیم شود. ‌

متهم با اعتراف‌ به قتل خواهرش گفت‌: والدین‌ ما در شهرستان زندگی می‌کنند و ما چون در تهران مشغول به کار بودیم با هم زندگی می‌کردیم. خواهرم که کارمند بیمارستان بود مدتی قبل گرفتار اعتیاد شد و حاضر نبود به کمپ برود و ترک کند. آن روز می‌خواست ‌مواد تزریق کند که ‌گفتم ترک کن‌ اما توجهی نکرد. در اوج عصبانیت با دستانم گلویش را گرفتم که نفسش بند آمد و فوت شد. ترسیدم و فرار کردم اما بعد از هفت ساعت به دلیل عذاب وجدان خودم را معرفی کردم.

محمد‌جواد شفیعی‌، ‌بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران‌ با تائید این خبر به جام‌جم گفت‌: قراراست متهم برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شود.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها