رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۴۱۷۷ نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۳۲۱۳۶۴
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ دکتر فتحی گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۷۰ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.
دکتر فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۲۶ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای ۲۳۴ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.
وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۴۱۷۷ نفر رسیده است.