جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری ۶۰ سارق و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه در طرح ضربتی پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۴۰۱۰
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: در راستای مقابله جدی با سارقان طرح ضربتی کنترل صنوف و مبارزه با سارقان و مالخران در سطح شهرستان‌های استان در دستور کار پلیس آگاهی استان و عوامل تجسس کلانتری‌ها قرار گرفت.
 
بازداشت ۶۰ سارق در طرح ضربتی پلیس آگاهی مازندران
وی تصریح کرد: در این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی و به صورت همزمان در سراسر استان به مرحله اجر درآمد، ۶۰ متهم به سرقت و مالخر اموال مسروقه شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلو انواع کابل و سیم برق، ۲ تن و ۵۰۰ کیلو انواع آهن آلات، ۵ بدنه و اتاق خودروهای مسروقه، ۳ موتورسیکلت مسروقه و ۴۲ پلاک خودرو خبر داد و افزود: از دیگر کشفیات این طرح ۵ تلویزیون، ۶ تخته فرش، ۹ دوچرخه، ۱۴پ روژکتور برق، ۶ دستگاه دریل، ۱۰ پمپ و کف کش، ۵ دستگاه انواع ابزار برقی اعم از بالابر، سنگ فرز، و لوازم خانگی بوده است.

سرهنگ حسینی از پلمب ۷ واحد ضایعاتی و ۴ واحد عرضه محصولات و لوازم یدکی دسته دوم خبر داد و افزود: در این طرح ۲۴ واحد صنفی اخطار پلمب گرفتند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها