تحقیقات پلیس جنایی تهران به ‌دنبال مرگ اسرارآمیز صاحب مزون لباس و سرقت‌ لباس‌عروس‌ها و دلارهایش برای حل این معما آغاز شده است.
کد خبر: ۱۲۹۳۹۰۸
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از همشهری آنلاین، ساعت ۱۱ صبح نوزدهم آذرماه امسال مرگ مرموز دختری ۲۶ساله به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران اعلام شد. جسد این دختر در طبقه سوم ساختمانی در غرب تهران کشف شده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که دختر ۲۶ساله مزون لباس عروس داشته و آرایشگری هم می‌کرده است.
 
مرگ مرموز دختر جوان و سرقت دلارهایش
مأموران در جریان تحقیقات متوجه شدند که او چند سال قبل پس از قبولی در دانشگاه از شهرستان به تهران آمده و پس از پایان درسش در پایتخت مانده و مزون لباس عروس راه‌ انداخته بود. خانواده‌اش که چند روزی بود از وی بی‌خبر بودند، از شهرستان راهی تهران شده و با کمک مأموران پلیس وارد آپارتمان دخترشان شده و با جسد وی در اتاق خواب مواجه شده بودند.
به ‌دلیل اینکه ۲ هفته از مرگ دختر جوان می‌گذشت علت مرگ قابل تشخیص نبود و در این شرایط بازپرس جنایی دستور داد جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یابد. وقتی مأموران در خانه قربانی حاضر شدند، آنجا به‌شدت به‌هم ریخته بود و در ادامه تحقیقات مشخص شد که او مقداری دلار در خانه داشته که اثری از آنها نبود. از سوی دیگر بخشی از لباس‌های عروس مزون در خانه وی بوده که اثری از لباس‌ها هم نبود. این ماجرا فرضیه سرقت را پررنگ‌تر می‌کرد که با دستور بازپرس جنایی، گروهی از کارآگاهان جنایی تهران تحقیقات خود را برای کشف اسرار مرگ دختر جوان آغاز کرده‌اند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها