اولین کوله پشتی ضدعفونی کننده هوشمند در جهان Hygiene۲۰ ساخته شد.
کد خبر: ۱۲۷۳۸۲۹

این کوله پشتی جادویی با بهره گیری از لامپ های ضدآب UV-C، تمامی محتویات داخل کوله را از وجود ویروس و باکتری ضدعفونی کرده و با این اقدام نگرانی کاربران را از احتمال وجود ویروس کرونا در میان وسایل شخصی نظیر کارت های بانکی و تلفن همراه را رفع می کند.
کاربران به کمک این فناوری دیگر نیازی به ضدعفونی تمامی وسایل خود پیش از قرار دادن در کوله را ندارند؛ آنها می توانند با خیالی راحت در دوران کرونا به محل کار خود مراجعه کرده و پس از خرید روزانه کارتهای عابر خود را بدون هیچ نگرانی در درون این کوله هوشمند قرار دهند. در کسری از ثانیه لامپ های ضدعفونی کار خود را اغاز کرده و تمامی محتویات داخل کیف را با طول موج ۲۶۵ نانومتر از وجود باکتری و ویروس ها پاکسازی می کنند.
این کوله پشتی هوشمند همچنین دارای یک مخزن الکترونیکی مواد ضدعفونی است که تنها با نزدیک شده دست به آن مواد ضدعفونی را خارج کرده و در دستهای کاربر می ریزد. در همین راستا دیگر کاربران این فناوری، نیازی به حمل جداگانه مواد ضئدعفونی کننده در کیف خود نداشته و تنها می توانند با پرکردن مخزن این دستگاه با خیالی راحت به محیط خارج از خانه رفته و بدون هیچ نگرانی دست به سطوح زده و در کسری از ثانیه دستهای خود را ضدعفونی کنند.

اما قابلیت های فناوارنه این کوله پشتی تنها به موارد ذکر شده ختم نمی شود؛ چرا که کاربران می توانند با خیالی آسوده تلفن همراه و یا هدفون خود را درون جیب کناری این کوله قرار داده و به صورت بی سیم آنها را شارژ کنند. به کمک این فناوری دیگر نیازی به حمل شارژر توسط کاربران نبوده و تنها با قرارگیری تلفن همراه درون این جیب الکترونیکی کار شارژ به صورت بی سیم اغاز می شود.

از طرفی نورپردازی داخلی این کوله کاربران را در نظم دهیه به محتویات داخلی کمک کرده و پیدا کردن اشیای موردنظر در تاریکی شب را برای کاربران بسیار سهل و آسان می کند.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها