رونی و دنی گایلون دوقلوهای به هم چسبیده و مشهور آمریکایی که از لحاظ طول عمر در میان دوقلوهای به هم چسبیده رکورددار هستند در اوهایوی آمریکا درگذشتند.
کد خبر: ۱۲۷۰۶۱۲

به گزارش جام جم آنلاین ، این دوقلوهای مشهور که در زمان تولد از سوی مادر خود رها شده بودند از کمر به هم چسبیده بودند و روده راست آنها مشترک بود که کنترل آن به دست دنی بود.

این دو برادر قلب جداگانه ای داشتند.

برادران گایلون از همان کودکی به دلیل شکل خاص ظاهری کار در سیرک ها را شروع کردند. از کار از سه سالگی شروع شد و تا سال 1991 یعنی 29 سال پیش ادامه داشت. آنها رکورددار طولانی ترین عمر میان تمام دوقلوهای به هم چسبیده تاریخ نیز محسوب می شوند. رونی و دنی در 10 سال آخر عمرشان با مشکلات جسمانی متعددی دست و پنجه نرم می کردند.

این دوقلوها تا سال 2010 کاملاً خودکفا بودند اما بعد از آن رونی به دلیل لخته خون در ریه های خود به دلیل یک عفونت ویروسی  به مراقبت کامل پزشکی نیاز داشت. این نیز دانی را تحت تأثیر قرار داد  و هر دو ضعیف شدند. آنها همچنین از ابتلا به آرتریت ناتوان کننده رنج می بردند که زندگی تنها در خانه را برای آنها دشوار و ناامن کرده بود و به همین دلیل به آسایشگاه منتقل شدند تا مراقبت های ویژه ای از آنها شود.

این دو برادر همیشه از عشق خود به یکدیگر می گفتند و اینکه بهترین دوستان برای یکدیگر هستند.

 

مرگ دوقلوهای به هم چسبیده در 68 سالگی (تصاویر)

 

مرگ دوقلوهای به هم چسبیده در 68 سالگی (تصاویر)

 

مرگ دوقلوهای به هم چسبیده در 68 سالگی (تصاویر)

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها