کد خبر: ۱۲۶۶۸۵۳

گرمای زیاد ماه های تابستان بسیار آزار دهنده است و همین امر سبب تقاضای بیشتر برای خرید سیستم های تهویه مطبوع از جمله داکت اسپلیت می باشد.

راهنمای خرید داکت اسپلیت

داکت اسپیلت ها به خاطر داشتن مزایای بسیار، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده اند و برای استفاده در منازل و اداره ها متداول هستند.

داکت اسپلیت از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است که هر بخش از اجزای دیگری مانند فن ، کوبل و ... ساخته شده اند و دارای عملکرد متفاوتی است.

واحد داخلی در داخل ساختمان و واحد خارجی خارج از آن قرار می گیرد و قرارگیری واحد خارجی و داخلی از مواردی است که برای نصب داکت اسپلیت باید به ان توجه کرد.

بخش خارجی نیز باید در سطحی صاف و پایدار قرار بگیرد تا بتواند وزن یوینت خارجی را به طور کامل پشتیبانی کند.

همچنین باید بخش خارجی در محلی به دور نور مستقیم خورشید ، وزش باد ، بارش برف و باران قرار بگیرد. باید توجه کرد که محل قرارگیری و نصب واحد داخلی و خارجی باید به گونه ای باشد که نگهدارای و تعمیر این واحدها با مشکل مواجه نشود.

داکت اسپلیت ها در انواع و مدل های متنوعی در بازار موجود است و هر کدام دارای مشخصات فنی و ویژگی های مختص به خود هستند.

علاوه  بر مدل داکت اسپلیت ، نصب مناسب نیز به میزان زیادی بر کارایی داکت اسپلیت تأثیر می گذارد. نگهداری از سیستم داکت اسپلیت به دلیل طراحی هوشمند و کارآمد آن آسان است و این امکان را به کاربران می دهد که بدون نیاز به تماس با متخصصان ، تمیز کردن و نگهداری اصلی را انجام دهند.

داکت اسپلیت ال جی LG  یکی از بهترین سیستم های خنک کننده است که  امکان خنک سازی و گرمایش همزمان برای چندین اتاق را امکان پذیر می کند.

این نوع داکت اسپلیت ها در مدل های متنوعی و با ظرفیت های متفاوت در بازار موجود هستند و به دلیل قرار گرفتن یونیت داخلی داکت اسپلیت در سقف کاذب، فضایی را اشغال نمی کند و باعث اثرات زیبایی شناختی بیشتری در دکوراسیون داخلی می گردد.

 داکت اسپلیت سامسونگ Samsung نیز جز بهترین سیستم های داکت اسپلیت است . سیستم های داکت سامسونگ دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است و می تواند گرمای فضا را در فصل زمستان و سرمای مطلوب را در هوای گرم تابستان تامین کند.

تهویه جریان هوا ، طراحی سبک ، ابعاد کوچک ، وزن یونیت داخلی و مصرف کم این دستگاه از جمله مزایای داکت اسپلیت سامسونگ است که آن را به یکی از پرفروش ترین محصولات سامسونگ بدل کرده است.

به همه این مزایا باید نصب و نگه داری آسان این دستگاه را اضافه کرد که باعث طرفداری این سیستم تهویه مطبوع می گردد.

این نوع داکت اسپلیت نیز به گونه ای طراحی شده است که از سه جهت بالا ، جانبی و پایین به آسانی برای نگه داری و تمیز کردن و تعمیر کردن قابل دسترسی است. داکت اسپلیت سامسونگ در ظرفیت های متنوع تولید می شود و موجب می شود که این سیستم قابلیت پوشش گسترده در همه نوع فضا از کوچک تا بزرگ ارائه دهد.

راهنمای خرید داکت اسپلیت

داکت اسپلیت وست کول west cool نیز از دیگر برندهای مطرح موجود در بازار ایران است که دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است و می تواند هوای گرم در زمستان و هوای سرد در تابستان را تامین کند. این برند نیز در مدل ها و ظرفیت های متنوعی تولید می شود و امکان استفاده در فضاهای با متراژهای مختلف را ایجاد می کند.

این سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که حتی در روزهای بسیار گرم یا سرد نیز بتوانند کار خود را ادامه دهند. با محدوده عملیاتی از15 درجه سانتیگراد زیر صفر تا 50 درجه سانتیگراد برای سیستم سرمایشی و از 20 درجه زیر صفر تا 24 درجه سانتیگراد برای سیستم گرمایشی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها