شجاعیان: دوست دارم زود برگردم و بازی کنم

پول جراحی‌ام 20 میلیون تومان است

داریوش شجاعیان، هافبک استقلال با مصدومیت پارگی رباط صلیبی روبه‌رو شده و امیدوار است هر چه زودتر بتواند به میادین بازگردد. البته او در حال حاضر با باشگاه استقلال سر یک مساله به مشکل خورده است. فتحی اعلام کرده حاضر نیستند پول عمل جراحی روی رباط صلیبی این بازیکن را پرداخت کنند. در جهان عرف است وقتی بازیکنی آسیب می‌بیند، باشگاه به‌طور کامل هزینه‌های درمان او را تقبل کند. منتهی استقلال مشکل مالی دارد و فتحی تلاش کرده از هزینه‌ها به شدت بکاهد.
کد خبر: ۱۲۳۵۳۲۰

بازیکنان در حال حاضر با مدیریت باشگاه به مشکل خورده‌اند و می‌گویند از سال گذشته تا به امروز کلی پول در آورده‌اند و چرا باید استقلال همچنان بدون پول باشد؟ آنها از فتحی درباره حق فروش 600 هزار دلاری مجید حسینی، 350 هزار دلاری تیام و یک میلیون دلاری اللهیار صیادمنش سوال کرده‌اند، در حالی که استقلال هنوز تسویه سال گذشته را انجام نداده و حتی دستمزد وینفرد شفر اخراج شده را هم به طور کامل پرداخت نکرده است. درآمد استقلال از حامی مالی هم در فصل گذشته چیزی حدود 50 میلیارد تومان بود. بازیکنان می‌گویند مگر هزینه باشگاه چقدر بوده که با وجود این همه درآمد، استقلال همچنان پول ندارد؟! این اعتراض‌ها هم بالا گرفته است. داریوش شجاعیان در حال حاضر یکی از معترضان است و می‌گوید چرا باید هزینه جراحی را از جیبش بدهد.
البته او این روزها ترجیح می‌دهد بیشتر سکوت کند. وقتی دیروز از شجاعیان درباره هزینه عمل جراحی‌اش سوال کردیم، جواب داد: «هزینه‌ای که پزشکان اعلام کرده‌اند حدود 20میلیون تومان است.» نکته اینجاست که او برای دومین بار در استقلال رباط پاره کرده است. دفعه قبلی هم باشگاه هزینه درمان این بازیکن را پرداخت نکرد و خودش از جیب داد.
شجاعیان همچنین درباره زمان بازگشتش به فوتبال و همین‌طور وضعیت این روزهایش گفت: «فعلا که منتظرم ورم پایم بخوابد ولی دوست دارم هر چه زودتر برگردم و بازی کنم. برای هر فوتبالیستی مصدومیت سخت است، مخصوصا مصدومیت رباط‌صلیبی. از نظر روحی شرایط بهتری نسبت به روزهای اول مصدومیت دارم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها