سارقی ‌حرفه‌ای چند ماه بعد از آزادی از زندان به دلیل سرقت بیش از ۳۰۰ دستگاه تلفن همراه برای سی‌ویکمین بار دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۰۰۵
۳۰بار بازداشت، «اصغر هندی» را اصلاح نکرد

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ، چندی پیش درپی وقوع سرقت‌های مشابه متعدد تلفن همراه در محدوده استحفاظی کلانتری شهید مصطفی خمینی تیمی ویژه از ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که در تمامی سرقت‌ها مردی به همراه زنی جوان به مغازه‌های مختلف رفته و با کش روی گوشی تلفن همراه مغازه دار، محل را ترک کرده است.

تحقیقات ماموران ادامه داشت تا اینکه موفق به شناسایی سارق با استفاده از تصاویر دوربین مداربسته یکی از مغازه‌ها شدند.

بررسی تصاویر این فرد نشان داد که متهم جزو افراد سابقه‌داری است که پیش از این سی بار دستگیر و به تازگی از زندان آزاد شده است.

با کسب این اطلاعات عملیات ماموران برای دستگیری متهم که به «اصغر هندی» معروف بود، آغاز شد و عوامل انتظامی با اخذ مجوز از مقام قضایی به منزل این متهم رفته و اقدام به دستگیری این فرد و همدستش که زنی جوان بود، کردند.

این فرد و همدستش به کلانتری منتقل شد و ماموران نیز اقدام به بازرسی از خانه این فرد کردند که در جریان آن بیش از ۳۰۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه و ده‌ها قطعه تلفن همراه کشف و ضبط شد.

متهم در کلانتری اقرار کرد که بیش از هشت سال از عمر خود را در زندان سپری کرده و تا کنون ۳۰ بار از سوی ماموران کلانتری دستگیر شده است، اما باز هم پس از آزادی از زندان دست به سرقت زده است. این فرد اعتراف کرد که اعتیاد شدیدی به مصرف هروئین داشته و پول حاصل از سرقت را عمدتا صرف خرید این مواد کرده است.

این فرد درباره شیوه خود نیز به ماموران گفت: همراه با همدستم که زنی جوان بود وارد مغازه شده و این زن حواس مغازه داران را پرت می کرد و من هم با سوءاستفاده از غفلت آنان اقدام به سرقت تلفن همراه از روی میز آنان کرده و محل را ترک می کردم.

برای هر دو متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها