مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند

به گزارش جام جم آنلاین از فارس ، مجید عسگری، فرماندار شهرستان دهلران گفت: طی روزهای اخیر حجم محدودی از ملخهای صحرایی از طریق مرز عراق وارد شهرستان دهلران شدهاند.
وی افزود: با توجه به زمان برداشت محصولات کشاورزی ورود این جانداران خطری را برای مزارع ایجاد نمیکند.
فرماندار شهرستان دهلران با ابراز نگرانی از گسترش این جانداران در سطح شهرستان ادامه داد: این موضوع در دست پیگیری است و مکاتباتی در این خصوص در حال انجام است و بیشک اقدامات جهت مقابله با این پدیده باید در سطح کلان و با سمپاشی انجام شود.
در ادامه سعید کریمیان مدیرکل ستاد بحران استان نیز در این باره گفت: اقدامات اولیه از سوی جهاد کشاورزی استان و هنگ مرزی جهت مقابله با ملخهای صحرایی که به شهرستان دهلران وارد شده انجام گرفته است.
وی افزود: امروز عصر جلسهای در این خصوص تشکیل و تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ میشود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند