مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد

فهرست محورهای مسدود کشور

مرکز مدیریت راه های کشور ضمن اشاره به ۳۶ محور مسدود و ممنوع کشور اعلام کرد: طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 40.4 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۰۶
فهرست محورهای مسدود کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت راه های کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مرکز مدیریت راه های کشور امروز (۱۵ فروردین) با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌ های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2259 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 40.4 درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 6.9 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته:

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

1- محور رامیان- اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان، از مورخ 29 فروردین 95 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

2- محور فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، از مورخ 17 تیر 96 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.​

3- محور پونل- خلخال ، واقع در استان گیلان، از مورخ 5 مهر 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

4- محور سی سخت – پادنا، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد ، از مورخ 15 مهر 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

5- محور گنجنامه – تویسرکان ، واقع در استان همدان، از مورخ 25 آبان 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

6- محور سروآباد – پاوه ، واقع در استان کردستان، از مورخ 3 آذر 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

7- محور وازک – بلده، واقع در استان مازندران ، از مورخ 12 دی 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

8- محور قدیم بستان-چذابه ، واقع در استان خوزستان، از مورخ 22 اسفند 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

9- محور آق قلا – عطا آباد، واقع در استان گلستان، از مورخ 27 اسفند 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

10- محور بندر ترکمن – سه راهی یساقی، واقع در استان گلستان، از مورخ 27 اسفند 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

11- محور آق قلا - گرگان، واقع در استان گلستان، از مورخ 27 اسفند 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

12- محور گمیشان– آق قلا، واقع در استان گلستان، از مورخ 4 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد

13- محور گمیشان– خواجه نفس، واقع در استان گلستان، از مورخ 4 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد

14- محور قدیم خرم آباد-پل دختر ، واقع در استان لرستان، از مورخ 5 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد

15- محور چاشم-خطیرکوه ، واقع در استان سمنان، از مورخ 6 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

16- محور اهرم-فراشبند ، واقع در استان بوشهر، از مورخ 6 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

17- محور یاسوج-شیراز، واقع در استان کهگبلویه وبویراحمد، از مورخ 7 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

18- محور طرود-معلمان، واقع در استان سمنان، از مورخ 8 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

19- محور خسرج-حمیدیه، واقع در استان خوزستان، از مورخ 9 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

20- محور شوشتر - چغازنبیل، واقع در استان خوزستان، از مورخ 10 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

21- محور آزادشهر - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان ، از مورخ 10 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

22- محور کوهدشت - گراب، واقع در استان لرستان، از مورخ 11 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

23- محور ایلام - مهران، واقع در استان ایلام، از مورخ 11 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

24- محور بروجرد – خرم آباد (شمال به جنوب)، واقع در استان لرستان ، از مورخ 11 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

25- محور دره شهر - پلدختر، واقع در استان ایلام، از مورخ 11 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

26- محور پلدختر - کوهدشت، واقع در استان لرستان، از مورخ 12 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

27- محور آق قلا – اینچه برون، واقع در استان گلستان، از مورخ 12 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

28- محور فشم (محدوده پل فلزی)، واقع در استان تهران، از مورخ 12 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

29- محور کن – امامزاده داوود، واقع در استان تهران، از مورخ 12 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

30- محور کمربندی دهلران ، واقع در استان ایلام، از مورخ 12 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

31- محور نجم آباد - اشتهارد، واقع در استان البرز ، از مورخ 13 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

32- محور الیگودرز – شول آباد، واقع در استان لرستان ، از مورخ 13 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

33- محور کمربندی بستان، واقع در استان خوزستان، از مورخ 13 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

34- محور شوش - فکه، واقع در استان خوزستان، از مورخ 13 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

35- محور قهاوند - کمیجان، واقع در استان همدان، از مورخ 14 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

36- محور الشتر – خرم آباد (مسیر رفت)، واقع در استان لرستان، از مورخ 14 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها