پیش‌تولید سریال پسران سفیدرود آغاز شد

پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی «پسران سفیدرود» که به روایت انقلاب اسلامی ایران می‌پردازد، آغاز شد. این مجموعه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط مرکز سیمافیلم برای مخاطبان نوجوان تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۷۷۳۲

به گزارش فارس، تصویربرداری این مجموعه با نام اولیه «لحظات انقلاب» پیش از این قرار بود تابستان امسال در منطقه گیلان به کارگردانی پرویز شیخ طادی آغاز شود، اما با تغییراتی که در عوامل این مجموعه صورت گرفت، پیش‌تولید آن به‌طور قطعی از این ماه آغاز شد. اسدا... اعلایی، تهیه‌کننده پسران سفیدرود مشغول مذاکره برای انتخاب کارگردان و بازیگران این پروژه است.
بنا بر گفته تهیه‌کننده، بعد از اصلاح و نهایی شدن فیلمنامه، ماه آینده تصویربرداری آن در شمال ایران آغاز می‌شود.
پسران سفیدرود در 26 قسمت به روایت نوجوانی به نام امیر حمزه می‌پردازد که در روستای پاشاکی در شمال کشور زندگی می‌کند. امیر حمزه از این‌که برادر دانشجویش توسط رژیم پهلوی به زندان افتاده و مورد اذیت و آزار قرارگرفته، به‌شدت متأثر است. او طی حوادثی با یاری پدربزرگ انقلابی، مادر آگاه و هوشیار و دوستان مبارز برادر زندانی‌اش به رشد و آگاهی انقلابی می‌رسد و در مسیر مبارزه با حکومت پهلوی و سرنگونی رژیم ستم‌شاهی، در پشت سر امام خمینی(ره) قرار می‌گیرد. فیلمنامه این اثر با اقتباس از رمان پسران سفیدرود، نوشته مهدی پاشاک نگارش شده است. این مجموعه تلویزیونی برای پخش در سال ۹۸ تولید می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها