جعل سند 100 میلیاردی برای فرار کلاهبردار بزرگ

متهم اصلی پرونده پرهام آزادشهر که با شکایت 3000 نفر در زندان است با اجیر کردن سه جاعل قصد فرار از زندان را داشت که ناکام ماند. تیزهوشی بازپرس پرونده و شک او به وثیقه صد میلیارد تومانی نقشه مرد زندانی را فاش کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۸۰۹



به گزارش جام‌جم، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در این‌باره گفت: یکی از سه متهم اصلی پرونده معروف به پرهام آزادشهر، روز دوشنبه با اسناد جعلی به‌دنبال آزادی بود که با هوشیاری بازپرس پرونده، این نقشه ناکام ماند. این متهم با قرار وثیقه صد میلیارد تومانی زندانی است که افرادی چند روز پیش با مراجعه به دادسرای مرکز استان و ارائه اسنادی به ارزش بیش از صد میلیارد تومان، قصد آزادی او را داشتند.
وی ادامه داد: اسناد ارائه شده به بازپرسی، مربوط به ملکی در پاکدشت ورامین استان تهران بود و برای بررسی درستی یا نادرستی اسناد و توقیف اسناد، نیابت قضایی برای دادسرای پاکدشت صادر شد. روز دوشنبه چند نفر به دادسرای گرگان مراجعه کردند و با ارائه برگه‌ای که در آن مُهر بازپرسی دادسرای پاکدشت و ثبت اسناد و املاک جعل شده بود به دنبال آزادی این فرد بودند، اما با شک بازپرس و پیگیری از دادسرای پاکدشت ورامین مشخص شد این برگه جعلی و اسناد املاک ارائه شده نیز اعتبار ندارد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سه نفر بازداشت شدند که در بازجویی‌های اولیه اقرار کردند برای توقیف سند و آزادی متهم به آنان وعده چهار میلیارد تومان داده شده که ۳۰۰ میلیون تومان آن را به صورت پیش پرداخت دریافت کرده‌اند.
پرونده معروف به پرهام آزادشهر سه متهم اصلی دارد که همه در زندان هستند این افراد با تاسیس یک شرکت و با این ادعا که می‌توانند خودروهای ساخت داخل را چند میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشند، سر بیش از 300 نفر در استان‌های گلستان و سیستان و بلوچستان کلاه گذاشتند و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به جیب زدند. با توجه به این‌که بیشتر مالباختگان گلستانی هستند و با پیگیری دادگستری استان، پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای گرگان منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها