اوضاع برق و ذخایر آن چطور است؟

برق هست، ولی کم است!

وزیر نیرو بر اصلاح تعرفه‌های مشترکین پرمصرف آب و برق تاکید و اضافه کرد: بهره مندی طبقات پرمصرف از یارانه حق طبقات ضعیف را ضایع می کند و در این زمینه چاره جویی می کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۰۰
تعرفه‌های آب و برق مشترکین پرمصرف‌ اصلاح می شود

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، رضا اردکانیان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مکانیسم تبصره چهار قانون بودجه سال جاری کشور که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، صنعت برق را با مشکل مواجه کرد، افزود: با این تصمیم مجلس شورای اسلامی دسترسی به منابع مالی وزارت نیرو که باید کماکان وجود می داشت با مانع مواجه شد.

وی با اشاره به خاموشی های اخیر، گفت: صاحبان صنایع حق دارند خاموشی های غیرمنتظره از نظر آنها و منتظره از نظر ما را قبول نکنند، اما برای ما که از نزدیک با مسایل مواجه هستیم و مشکلات را می دانیم، قابل قبول است.

اردکانیان افزود: باید برنامه ریزی دقیق انجام دهیم زیرا برق مثل آب نیست و باید با تجربه تابستان جاری مشکلات بخش برق را احصا کنیم و برای پیک سال 98 از هم‌اکنون برنامه‌های لازم را ارائه دهیم.

وی درباره دریاچه ارومیه نیز اظهار داشت: با هماهنگی سازمان محیط زیست اقدامات لازم در حال انجام است و مسایل به گونه ای برنامه ریزی می شود که منافع همه استان ها مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به مسایل مطرح شده در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی، گفت: مسایل به طور منظم در تهران پیگیری می شود و اطمینان می دهم تمام 300 طرح بزرگ وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی با جدیت دنبال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها