رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به تجربه بازار مسکن قبل از صدور قطعنامه 598 نسبت به عواقب تکرار آن بعد از لغو توافقنامه برجام هشدار داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۲۰
برجام و مسکن از دیدگاه قلی خسروی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تابناک، مصطفی قلی خسروی گفت: چندین سال است که بازارهای ایران با برخی رویدادهای سیاسی مواجه هستند و به دنبال شایعات مربوط به لغو توافقنامه برجام، مردم تصور می‌کنند بازار مسکن دچار شوک خواهد شد در حالی که به طور مستقیم نمی‌تواند تاثیری بر این بازار داشته باشد.

وی با اشاره به تجربیات قبلی بازار مسکن افزود: قبل از صدور قطعنامه 598 مردم بر روی برخی از بازارها سرمایه گذاری کرده و پیش‌بینی گرانی در بازارها را داشتند اما پس از صدور این قطعنامه شاهد کاهش قیمت در بازار شدیم و بسیاری از مردم خسارت‌های زیادی متحمل شدند.

خسروی تاکید کرد: این دوره مقطعی است و مردم نباید عجولانه وارد بازار مسکن شوند زیرا علاوه بر این که باعث ضرر و زیان آنها خواهد شد، افزایش قیمت‌ها را نیز به دنبال خواهد داشت.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تصریح کرد: دولتمردان کشور در تلاش هستند که آرامش و ثبات به اقتصاد و بازارها برگردد و مردم هم باید با تصمیمات منطقی دربازارها و پرهیز از رفتارهای عجولانه به دولت کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها