
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه خود بهروی توییتر بهمناسبت روز زن نوشت: همسرم و من افتخار داشتیم در نشست بین المللی زنان، صلح و امنیت پایدار که توسط معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد، شرکت کنیم.
زنان بیشترین صلاحیت را برای رهبری پویش جهانی علیه خشونت و افراطگرایی دارند. روز زن بر همگان مبارک.
{$convert_old_media}
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد