سبک زندگی فاطمی در رادیو معارف

مدیر رادیو معارف به تشریح برنامه‌های صدای فضیلت و فطرت در ایام فاطمیه و شهادت جانگداز حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۹۸

به گزارش جامجم، مجتبی تونهای همزمان با فرا رسیدن دهه فاطمیه از پخش برنامههای این رسانه دینی در این ایام خبر داد.

وی این دهه را فرصتی برای آشنایی بیشتر مخاطبان با شخصیت و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و افزود: عوامل این رسانه دینی در این ایام برنامههای متنوعی هم از حیث قالب و ساختار و هم به لحاظ موضوع طراحی و تولید کردهاند.

مدیر رادیو معارف افزود: پخش مراسم عزاداری حسینیه امام خمینی(ره) در حضور رهبر معظم انقلاب در برنامه «بر بال سخن»، شرح احادیث حضرت زهرا(س) در برنامه «محدثه» و تبیین ابعاد زندگی شخصیتی حضرت زهرا سلاما... علیها در بیان حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در برنامههای «کلام امام» و «پیام ولایت» از جمله برنامههایی است که در این ایام از این رسانه ملی روی آنتن خواهد رفت.

وی همچنین معرفی کتابهای فاطمی در برنامه «چراغ مطالعه» را از جمله برنامههایی دانست که در این ایام از امواج فضیلت و فطرت پخش خواهد شد.

مدیر شبکه رادیویی معارف افزود: برای شب شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) برنامه «حدیث غربت» را طراحی کردهایم که به صورت زنده از ساعت 19 و 15 دقیقه روی آنتن میرود که یادآوری مظلومیتهای حضرت فاطمه زهرا(س)، جایگاه اجتماعی و شخصیتی ایشان قبل و بعد از حضرت رسول(ص) و سیره فاطمی در خصوص حجاب و عفاف در جامعه بخشی از موضوعاتی است که در این برنامه بیان خواهد شد.

او از پخش ویژهبرنامه زنده «بانوی بینشان» به مدت سه روز خبر داد و گفت: کارشناسان و استادان حوزه در این برنامه به موضوعاتی همچون مقام و منزلت حضرت زهرا(س) نزد خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت علیهم السلام و بررسی علل مظلومیت آن بانوی بزرگوار در عصر خود و عصر کنونی خواهند پرداخت.

مدیر شبکه رادیویی معارف همچنین از پخش جنگ شبانه «شبستان» با محوریت الگوگیری از سبک زندگی فاطمی در این ایام خبر داد و گفت: سیره تربیتی حضرت زهرا(س) در برنامه زنده «به رنگ خدا» تبیین خواهد شد.

او افزود: بررسی و پاسخ به سوالات تاریخی و قرآنی شنوندگان و تبیین آیاتی که در شان اهل بیت(ع) بخصوص حضرت زهرا (س) نازل شده از جمله موضوعاتی است که در برنامههای «پرسمان تاریخی» و «پرسمان قرآنی» مطرح میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها