غفور: به توقعات مردم احترام می‌گذاریم

رقابت‌های جام بین قاره‌ای والیبال در ژاپن با حضور تیم میزبان، ایران و چهار تیم برتر از قاره‌ها دو هفته دیگر آغاز می‌شود. به همین دلیل اردوی تیم ملی از اول شهریور زیر نظر ایگور کولاکوویچ آغاز شده است. ملی‌پوشان تمرینات خود را بعد از بازی‌های انتخابی جهان در اردبیل دنبال می‌کنند. در این میان، امیر غفور که با توجه به خداحافظی شهرام محمودی در قطرپاسور امسال مسئولیت بیشتری دارد، کار سختی را برای تیم ایران پیش‌بینی می‌کند. گفت‌وگو با غفور شرایط او و والیبال را در آستانه بازی‌ها بیشتر مشخص می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۵۸

هنوز تیم باشگاهی نداری؟

برای انتخاب تیم جدیدم تصمیم نگرفتم. تمرکزم روی تیم ملی است.

برای جام قهرمانان قاره‌ها آماده‌ای؟

وقتی قهرمانان همه قاره‌ها در این رقابت‌ها شرکت می‌کننــد، سـطح مسابقات بالاست. باید بیشتر تلاش کنیم و امیدوارم در مدت باقیمانده
آسیب نبینم.

شرایط مصدومیت کهنه تو چگونه است؟

چند ماه درگیر درمان بودم که یک هفته قبل از لیگ جهانی توانستم به تمرینات برگردم. بعد از پنج شش جلسه تمرین به مسابقات رفتم که خیلی هم اذیت شدم. الان وضعیتم خیلی بهتر است.

پیش‌بینی تو از نتیجه میان شش تیم چیست؟

اگر بخواهیم طبق توقعات بالای مردم پیش برویم، می‌دانم آنها قهرمانی می‌خواهند و به دومی هم راضی نمی‌شوند. به توقعات مردم احترام می‌گذاریم و خودمان می‌خواهیم برابر ایتالیا، آمریکا، فرانسه و برزیل خوب بازی کنیم. چنانچه نمایشی در سطح بالا داشته باشیم، کسب یکی از سکوهای این مسابقات دور از دسترس نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها