ریزش و رانش خاک دیوار شمالی پارک کوثر سقز در حاشیه رودخانه، جان ۴ نفر از شهروندان سقزی را گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۶۱
ریزش دیوار پارک ۴ نفر را کشت

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سقز، رئیس مرکز فوریت های پزشکی سقز گفت: سیروان فتاحی در ارتباط با این حادثه گفت: ساعت ۱۳ روز جمعه یکی از شهروندان سقزی در تماس تلفنی با ۱۱۵ از وقوع این حادثه خبر داد.

سیروان فتاحی افزود: به محض اطلاع، تیم پزشکی به محل اعزام و به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد و با توجه به این که حجم خاک ناشی از رانش و ریزش زیاد بود، بعد از پنج ساعت و نیم تیم های امداد و نجات توانستند چهار فوت شده این حادثه را از زیر خاک بیرون بکشند.

وی ادامه داد: بعد از وقوع این حادثه همچنین، فرماندار سقز و اعضای ستاد بحران در محل حاضر شدند.

رضا آهنی، رئیس مرکز بهداشت سقز هم ضمن تسلیت این حادثه به خانواده جان باختگان گفت: ایوب محمدی، علیرضا قادری، میلاد بهرامی و هجران صالحی در این رویداد ناگوار و دلخراش جان باختند.

شهردار سقز هم با تشریح مراحل عملیات امداد و نجات و آوار برداری، گفت: جلسه ای اضطراری هم در محل با حضور فرماندار، رییس شورای شهر، فرمانده نیروی انتظامی و رییس هلال احمر تشکیل شد و تصمیمات لازم برای نحوه عملیات اتخاذ و اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: بعد از بیرون کشیدن جسدها از زیر خاک، ایمن سازی و خاکبرداری محل حادثه توسط عوامل آتش نشانی، خدمات شهری و واحد حمل و نقل شهرداری سقز برای جلوگیری از هر گونه حوادث احتمالی انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها