آخرین روزهای پیش از رونمایی و عرضه پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 8 را پشت سر می گذاریم و به همین دلیل هم تعداد شایعات و اخبار در خصوص مشخصات و میزان فروش این محصول قابل توجه است و همه ما بی صبرانه منتظر روز 9 فروردین و رونمایی از این اسمارت فون هستیم.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۴۴
آیفون 8 از گلکسی اس 8 پرفروش تر خواهد بود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، حالا یک گزارش جدید که توسط مینگ چی کو از KGI Securities منتشر شده اظهار می کند که گلکسی اس 8 "فاقد ویژگی های جالب توجه برای فروش" است و احتمالا از فروش پایین تری نسبت به آیفون 8 اپل برخوردار خواهد بود. کو تاکید می کند که نمایشگر اولد آیفون بعدی می تواند جاذبه بیشتری برای کاربران داشته باشد. در هر حال، مشخص نیست که آیا پیش بینی های کو فقط بر اساس امکان استفاده از نمایشگر اولد انجام شده یا موارد دیگر هم مورد نظربوده است، چرا که اس 8 نیز از فناوری های جالبی در بخش نمایشگر برخوردار است.


همانطور که مطلع هستید، کو به ارایه پیش بینی های صحیح و بخصوص در مورد اپل معروف است، اما در خصوص این دو گوشی که گفته می شود آخرین تکنولوژی ها را به همراه دارند کمی تردید برای پذیرش پیش بینی کو وجود دارد.


البته باید اذعان کرد که وجود نمایشگر 5.8 اینچی اولد، دکمه هوم غیرفیزیکی و وجود Functional area در نمایشگری تقریبا بدون حاشیه در آیفون 8 می تواند بسیار جذاب باشد. به این موارد باید امکان وجود دوربین سلفی انقلابی و فناوری شارژ بیسیم را نیز اضافه کنیم.


گلکسی اس 8 نیز از ویژگی های جالبی برخوردار است که می توان به دستیار مجازی Bixby، نمایشگر 6.2 اینچی، اسکنر عنبیه و اسکنر اثرانگشت که به پنل پشتی منتقل شده اشاره کرد. اما، کو ادعا می کند که اس 8 نمی تواند رکورد فروش 52 میلیونی نسل پیشین یعنی گلکسی اس 7 را پشت سر بگذارد، و در نهایت 40 تا 45 میلیون دستگاه از این پرچمدار به فروش خواهد رفت که به مراتب از آنچه برای آیفون 8 پیش بینی شده کمتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها