خشونت پلیس علیه یک سیاه پوست، پاریس را به آشوب کشید

خشونت پلیس فرانسه علیه یک مرد سیاه پوست موجب شد تا شهر پاریس صحنه اعتراضات و آشوب شود.
کد خبر: ۹۹۹۲۶۷
خشونت پلیس علیه یک سیاه پوست، پاریس را به آشوب کشید

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، منطقه «سن ساینت دنیس» فرانسه شب گذشته صحنه آشوب و درگیری معترضین با پلیس ضد شورش فرانسه بود.

اعتراضات شب گذشته در واکنش به خشونت پلیس فرانسه علیه یک جوان سیاه پوست که گفته می شود در هنگام بازداشت مورد آزار جنسی قرار گرفته است برگزار شده بود.

در همین رابطه خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد: در پی ضرب و شتم و آزار جنسی یک مرد جوان هنگام بازداشت از سوی ماموران پلیس فرانسه در حومه شمالی پاریس، یک مامور پلیس برای تجاوز و ۳ همکار دیگر او برای خشونت عمدی تفهیم اتهام شدند.

دادسرای محلی اعلام کرد این ۴ پلیس تحت بازداشت موقت قرار گرفتند و ۳ نفر از آنان از ادامه دادن به فعالیت خود در اداره پلیس محروم شدند. پس از آن وزارت کشور فرانسه نیز اعلام کرد این ۴ نفر از کار معلق شده اند.

قربانی، جوانی ۲۲ ساله است به شدت دچار آسیب دیدگی شده است. وی روز یکشنبه پس از عمل جراحی، همچنان در بیمارستان بستری بود. او می گوید که یکی از ماموران پلیس عمدا با باتوم او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

جراحات شدیدی که این فرد دیده است موجب شد پزشکان ۶۰ روز استراحت مطلق برای او تجویز کنند.

ماجرا پنجشنبه حدود ساعت ۱۷ اتفاق افتاد زمانی که عملیات بازرسی ماموران پلیس در منطقه «اونه سو بوآ» در حومه پاریس به خشونت کشیده شد و پلیس تلاش کرد این جوان را بازداشت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها