پروفسور می‌تواند جای کی‌روش را بگیرد؟

روز گذشته یکی از روزنامه‌های ورزشی تیتر زد «بند جنجالی در قرارداد برانکو». پیگیری‌های لازم، کار را به جایی رساند که نشان دهد این بند مربوط به این موضوع است که هر زمان کارلوس کی‌روش از هدایت تیم ملی کنار برود او می‌تواند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند!
کد خبر: ۹۹۳۲۷۰

این اتفاق چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ آیا غیر از این است که هر زمان کی‌روش از تیم ملی رفت او قراردادش را فسخ کند و سرمربی تیم ملی شود؟ کی‌روش بارها در مصاحبه‌هایش این اتهام را به برانکو زده است؛ اتهامی که خود برانکو هر روز آن را تکذیب می‌کند! اما مرور اخباری که در رسانه‌های کرواسی منتشر می‌شود واقعیت را طور دیگری نشان می‌دهد.

فروردین امسال، پس از تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس، سایت روزنامه نووتنی زاگرب دست به افشاگری مهمی زد و نوشت در قرارداد برانکو و پرسپولیس قید شده او هر زمان کی‌روش از ایران رفت می‌تواند قراردادش را فسخ کند و روی نیمکت تیم ملی بنشیند. موضوعی که از طرف مدیران پرسپولیس یا برانکو تکذیب نشد: مدیریت باشگاه پرسپولیس قبل از دربی حساس تهران پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله او را مطرح کرد؛ اما در این قرارداد بندی قرار داده شده بود که اگر تیم ملی ایران با سرمربی فعلی خود کارلوس کی‌روش ـ که سابقه دستیاری آلکس فرگوسن در منچستریونایتد را دارد ـ به مشکل خورد و تصمیم به جدایی گرفت برانکو ایوانکوویچ مشکلی برای فسخ با پرسپولیس و قبول دوباره سرمربیگری تیم ملی ایران نداشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها