شهاب کرمی، بازیکن پیشین فولاد خوزستان که برای گذراندن خدمت سربازی راهی تیم ملوان بندرانزلی شده بود بعد از اتمام دوران سربازی‌اش به عنوان بازیکن آزاد مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. این بازیکن قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی و مدافع میانی را دارد و به واسطه دو پسته بودنش مورد توجه برانکو قرار گرفته است.کرمی در این باره گفت: دو روز پیش متوجه شدم که در لیست برانکو قرار دارم و از این‌رو مذاکراتی را با پرسپولیسی‌ها داشتم که البته هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ام.
کد خبر: ۹۸۵۸۲۰

بعد از این‌که اعلام شد نیما نکیسا به عنوان مدیر فنی در باشگاه سیاه‌جامگان فعالیت می‌کند، وی در تمرین سیاه‌جامگان حضور پیدا کرد و در حالی که قرار بود نظر نهایی‌اش را به مدیران این باشگاه اعلام کند، با این تیم به توافق نرسید و به این ترتیب حضور وی در تیم مشهدی منتفی شد.

جواد طاری، سخنگوی باشگاه پدیده گفت: تنها بازیکنی که از پدیده جدا شده، محمدرضا خرسندنیاست. پیش از این 2 جای خالی در لیست تیم داشتیم که با توجه به مصدومیت فریبرز گرامی و خارج شدن او از لیست و همچنین جدایی خرسندنیا جای خالی ما برای جذب بازیکن به 4 نفر رسید و امیدواریم مذاکراتمان با بازیکنان مدنظر در روزهای آینده نتیجه‌بخش باشد. ضمن این‌که در لیست بازیکنان مد نظر ما نفراتی چون کریم اسلامی، مهرداد بایرامی، فرشید باقری، هادی عقیلی و چند بازیکن دیگر وجود دارد.

حمید علی‌عسگری که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، بعد از جدایی از تیم سیاه جامگان، با عقد قراردادی به ماشین‌سازی پیوست تا بار دیگر زیر نظر کاظمی به فوتبالش ادامه دهد. همچنین یک مدافع و یک هافبک نفوذی نیز گزینه‌های دیگر کادرفنی ماشین‌سازی هستند که طی یکی، دو روز آینده به احتمال زیاد در بین نفرات تیم سبزپوش تبریز قرار بگیرند. اما در کنار جذب بازیکنان جدید، لیست خروجی‌های تیم ماشین‌سازی نیز تا حدودی مشخص شده است و مهرداد بایرامی که یک نیم‌فصل کاملا ناکام و ضعیف را در ماشین‌سازی تجربه کرد، دیروز از بین شاگردان کاظمی جدا شد. همچنین گفته می‌شود یک مدافع و یک هافبک که احتمالا سامان نریمان جهان باشد، دیگر نفرات لیست خروجی این تیم خواهند بود.

علیرضا سمندر، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد درباره فهرست بازیکنان ورودی و خروجی تیم گسترش فولاد تبریز، گفت‌: دنبال جذب حنیف عمران‌زاده هستیم اما هنوز به نتیجه‌ نرسیده‌ایم. از سوی دیگر خلعتبری و حمیدی در لیست خروجی تیم ما هستند.

محمد‌امین آرام‌طبع در حالی از روز یکشنبه به تمرینات پرسپولیس بازگشت که نه خودش تمایلی به ماندن در جمع سرخپوشان دارد و نه برانکو مایل به حفظ این بازیکن است. آرام‌طبع از تیم‌هایی چون نفت تهران و نفت آبادان پیشنهاد رسمی دارد و به دنبال این بود تا با دریافت رضایت‌نامه از باشگاه پرسپولیس راهی یکی از این دو تیم شود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جدایی این بازیکن شرط گذاشتند. آنها به این بازیکن اعلام کرده‌اند هر باشگاهی تو را می‌خواهد باید به صورت رسمی نامه دهد تا ما شرایط‌مان را برای صدور رضایت‌نامه اعلام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها