پویا سرایی و محمد معتمدی آلبوم می‌دهند

آهنگساز، مدرس و رهبر ارکستر مطرح موسیقی کشور اعلام کرد چند آلبوم موسیقایی ویژه جداگانه به خوانندگی محمد معتمدی و غفار ذابح تولید و منتشر می‌شود.
کد خبر: ۹۷۶۸۷۲

پویا سرایی،آهنگساز و رهبر ارکستر با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی به مهر گفت: اخیرا کار جدیدی را به اتمام رساندیم که مشتمل بر یک ارکستر زهی مجلسی با محوریت تنبور است که محمد معتمدی به عنوان خواننده و نوازندگانی چون علی جعفری پویان، میثم مروستی، آتنا اشتیاقی و ابراهیم تهرانی‌پور در آن حضور دارند. این آلبوم چند تصنیف دارد که به اعتقاد من در بهترین و دلنشین‌ترین شرایط ممکن روی صدای محمد معتمدی نشسته که فکر می‌کنم با استقبال خوب مخاطبان مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: تعدادی از خوانندگان از جمله علیرضا قربانی تاکنون آثاری را با محوریت تنبور خوانده و اجرا کرده‌اند که تجربه قابل توجهی است به همین سبب و با توجه به این که محمد معتمدی چنین کاری با این شکل و شمایل نداشت، تصور می‌کنم می‌تواند تجربه دلنشینی به حساب آید که او در مقام خواننده بسیار خوب عمل کرده است.

این نوازنده سنتور درباره فعالیت‌های دیگر خود توضیح داد: تولید یک آلبوم به خوانندگی غفار ذابح با فضای ارکستر زهی و سازهای کوبه‌ای که ملودی‌های خاصی هم دارد از جمله فعالیت‌های من در عرصه موسیقی است. این اثر با توجه به قابلیت‌های بسیار بالای غفار ذابح در عرصه خوانندگی از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که مخاطب را به حال و هوای موسیقی گل‌ها می‌برد که آن هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. ما در این آلبوم کوشیده‌ایم شکل درستی از آوازخوانی و تصنیف‌خوانی را به مخاطب ارائه کنیم که بتواند به سهم خود چارچوب اصولی موسیقی ایرانی را ارائه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها