در شش ماهه نخست امسال 875 نفر به دلیل سوختگی در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 904 نفر بود، 3.2 درصد کاهش یافته است. در نیمه نخست امسال از کل تلفات سوختگی 498 نفر مرد و 377 نفر زن بودند.
کد خبر: ۹۶۸۵۳۰

در این مدت استان‌های تهران با 124، اصفهان با 98 و خوزستان با 86 بیشترین و استان‌های اردبیل با یک، سمنان و چهارمحال و بختیاری با دو و هرمزگان، مرکزی و بوشهر هر کدام با سه فوتی کمترین آمار تلفات سوختگی را داشته‌اند. این در حالی است که در این مدت در استان خراسان شمالی هیچ مرگ ناشی از سوختگی گزارش نشده است.

در شهریور امسال نیز آمار مرگ ناشی از سوختگی 8.7 درصد کاهش یافته، به نحوی که از 149 نفر در شهریور 94 به 136 نفر در شهریور امسال رسیده است.

همچنین براساس آمار شش ماهه پزشکی قانونی، در نیمه نخست امسال آمار تلفات غرق‌شدگی در کشور با افزایش 8 درصدی مواجه بود، این رقم از 584 فوتی در شش ماهه اول سال گذشته به 631 فوتی در نیمه نخست امسال رسید. در این مدت استان‌های مازندران با 112، خوزستان با 84 و گیلان با 59 فوتی بیشترین و استان‌های خراسان شمالی با یک، قم و خراسان جنوبی با دو و سمنان با سه فوتی کمترین آمار تلفات غرق شدگی را به خود اختصاص می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها